Rejsy

Rejs PK04


1490 PLN

Hen, aż na Gotlandię!

  • Termin: 18.05.2019 - 25.05.2019
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 70-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 0
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 6
Gdańsk Visby Władysławowo Gdańsk

Plan rejsu

Jeżeli chodzi o plan rejsu to tutaj nie ma większej filozofii. Sprawdzamy prognozę pogody. Statystycznie powinniśmy mieć półwiatr w jedną i drugą stronę. 

Opuszczamy Zatokę Gdańską, ustawiamy kurs 350 stopni i płyniemy tak 2-3 doby. Fala za falą, wachta za wachtą, wschód słońca za wschodem. Dopiero po pierwszej dobie w morzu zaczyna się naprawdę czuć żeglarskie życie na jachcie. 

Posiłki jedzone w przechyle. Wyćwiczona pozycja spania bardziej na burcie niż na materacu. Pobudka w środku nocy na psią wachtę. Wypatrywanie świateł statków przez lornetkę o świcie. 

To właśnie po to płyniemy w ten rejs. Żeglowanie dla samego żeglowania jest jego kwintesencją. Jeżeli Tego właśnie szukasz, to doskonale odnajdziesz się w załodze złożonej z podobnych do Ciebie pasjonatów białtych żagli. 

Przecież chodzi o żeglowanie :)

Jeżeli wybierając rejsy morskie po Bałtyku zwracasz większą uwagę na aspekt trurystyczny niż żeglarski, ten rejs nie jest najlepszym wyborem dla Ciebie. W tym rejsie chcemy się "nażeglować" za wszystkie czasy! 

Po wypłynięciu z Gdańska prawdopodobnie spędzimy więcej niż dwie doby w morzu. Płynąc jednym kursem, możliwe że i jednym halsem, aż do Vidby na Gotlandii. To kawał drogi! 

Po dopłynięciu zrobimy tylko krótki postój regeneracyjny, szybko zobaczymy urocze miasteczko i... wracamy na morze. Kolejne 2-3 doby przed nami. Jeżeli wystarczy czasu, zawiniemy na koniec do Władysławowa. 

Siedem dni rejsu, sześć dni w morzu. Chcesz się "nażeglować"? Płyń z nami. 
Zerknij też w szczegóły klikając w link pod mapą.  

 

wyświetl szczegóły trasy

Zbiórka i rozpoczęcie rejsu

Rejs rozpoczynamy w sercu starego miasta w Gdańsku. Marina Gdańsk, gdzie o godzinie 16:00 się spotykamy, jest przepięknie położona nad samą Motławą, w towarzystwie Sołdka i gdańskiego Żurawia. Dojazd z dworca PKP zajmuje kilkanaście minut. 
Po zaokrętowaniu, przeszkoleniu oraz zapoznaniu z jachtem załoga będzie gotowa do wypłynięcia. Jacht jest bowiem w pełni zaprowiantowany, posprzątany i gotowy do drogi. O nic nie trzeba się martwić. Wystarczy sprawdzić prognozę i zdecydować czy wypływamy dziś czy w niedzielę rano.

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 70-90 godzin.

 

Pyszne wyżywienie

Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. 
Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek. Dla wegetarian przygotowujemy specjalne produkty. Natomiast diety specjalne (wegańska, bezglutenowa itp.) wymagają wcześniejszej konsultacji z nami. 

Kapitan


Wojciech
Płachecki

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 72 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 40.000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Dołączając do Kubryka pięć lat temu, Wojtek dał nam wsparcie olbrzymią wiedzą i doświadczeniem żeglarskim. Jest niezastąpionym nauczycielem, wprowadzającym w tajniki żeglarskiej wiedzy, kolejne pokolenia.  Załogi cenią go za profesjonalizm i poczucie bezpieczeństwa, które jest naturalnym elementem jego rejsów. Prywatnie, gdy nie żegluje, zajmuje się robotami szkutniczymi przy remoncie swojej żaglówki, i jak sam mówi, ten remont trwa i trawa.  Wojtek jest niezwykle skromnym człowiekiem, co przy jego bogatym doświadczeniu zarówno życiowym, jak i żeglarskim, jest wielką zaletą. Pływając z Wojtkiem nauczymy się bardzo dużo, i to nie tylko w tej oczywistej dla rejsu dziedzinie. 


O sobie

Żeglarstwo to moja wielka pasja. Doświadczenie żeglarskie zdobywałem przechodząc wszystkie kolejne stopnie żeglarskie. Jednakże na tym nie poprzestałem – w dalszym ciągu doskonalę swoje umiejętności i poszerzam wiedzę w tej dziedzinie. Szkolę początkujących żeglarzy na stopnie żeglarza jachtowego jak i jachtowego sternika morskiego. Uczestnicy rejsów prowadzonych przeze mnie doceniają moją stateczność oraz spokój, który zachowuję nawet podczas najtrudniejszych sytuacji. Co więcej znajduję wspólny język z osobami w każdym wieku, co sprawia, że na moich rejsach zawsze panuje przyjemna atmosfera.

Jacht

Bavaria Cruiser 37 (2018) - Pan Kubryk

Nazwa: Pan Kubryk
Typ: Bavaria Cruiser 37
Rocznik: 2018
Długość: 11.30 m
Szerokość: 3.67 m
Ilość kabin: 3
Ilość WC: 1
Zanurzenie: 1.95 m
Żagle: 65 m²
Silnik: 29 KM

Pan Kubryk to nasz nowiutki jacht odebrany w 2018 roku. Bavaria Cruiser 37 to najnowsza konstrukcja niemieckiej stoczni. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Naszą jednostkę wyposażyliśmy zdecydowanie ponad standardowo - najnowsza elektronika nawigacyjna, dziobowy ster strumieniowy, ogrzewanie, teakowy pokład, nowoczesne żagle. Wszystko, aby zapewnić Wam to, co we współczesnym żeglarstwie turystycznym najlepsze.  

Zapraszamy na pokład Pana Kubryka! 

 

Bavaria Cruiser 37 ma bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane wnętrze. Jasne kolory, masa światła i zaskakująco dużo przestrzeni - to pierwsze wrażenia po wejściu pod pokład. Mamy tutaj trzy dwuosobowe kabiny z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie.  Jedna łazienka z prysznicem oraz elektryczną toaletą. Funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową, piekarnikiem, lodówką i kuchenką mikrofalową. Mesa z dużym stołem z rozkładanymi dwoma skrzydłami pomieści całą załogę.  

Do Waszej dyspozycji są też oczywiście ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel i profesjonalne sztormiaki morskie. 

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi w kokpicie, AIS, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC, dziobowy ster strumieniowy
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, lodówka, grill elektryczny, czajnik elektryczny, toaleta morska, prysznic z ciepłą wodą, radio z CD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie. 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.

 

Rejs morskie w pierwszej klasie


eżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na fabrycznie nowym jachcie z rocznika 2018. A ponadto ograniczamy liczbę załogi do 6 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.


sprawdź szczegóły płatności