Będzie dużo żeglowania. Mniej zwiedzania. Więcej czasu na zachwyt Bałtykiem, na długie rozmowy, na naukę i zdobywanie morskiego doświadczenia. Będzie idealnie.
W tym rejsie poznamy smak żeglugi przez otwarte morze oraz dla równowagi, spokojną włóczęgę Kalmarsundem. Na deser będzie średniowieczne Visby.
Podczas tego rejsu kapitan odkryje przed Wami piękno bałtyckich portów, podzieli się swoją żeglarską wiedzą oraz bogatym doświadczeniem. Gwarantujemy, że tydzień spędzony na morzu stanie się cudownym wspomnieniem i inspiracją do snucia żeglarskich planów.
Po więcej informacji zerknij w szczegóły trasy pod mapą.
Miejscem rozpoczęcia tego rejsu po Bałtyku jest Marina Gdańsk. Położona w sercu starego miasta, niedalego dworca kolejowego jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie i zakończenie rejsu.
Na jachcie spotykamy sie o godzinie 16:00. Łódka jest już wówczas w pełni przygotowana do drogi (zaprowiantowana, zatankowana, posprzatana). Załodze pozostaje przejść przeszkolenie prowadzone przez kapitana, zapoznać się z jachtem i przygotować się do wypłynięcia.
Plan rejsu...
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Ponieważ planujemy długą trasę i rejs będzie intensywny, powinniśmy wypływać minimum 80-110 godzin.
Piotrek związany jest z Kubrykiem od 2005 roku czyli pamięta nasze początki i zna Kubryk jak mało kto. Przez te wszystkie lata Piotrek stał się marką samą w sobie. Kto raz z nim popłynął, chce wracać na morze tylko z nim. Uczestnicy rejsów cenią go za olbrzymie doświadczenie, które sprawia, że wszyscy czują się bezpiecznie, niezależnie od sytuacji. Duże poczucie humoru i niezwykła lekkość w przekazywaniu wiedzy są ogromnymi zaletami Piotrka. Gdy nie żegluje zajmuje się swoją firmą informatyczną. Spokój i spełnienie odnajduje w jeździe konnej.
Jak Piotrek ostatnio policzył, odbył 113 rejsów. Na morzu spędził więc łacznie 2 lata i 2 miesiące :)
Żeglarstwo to moja pasja - pływam od zawsze. Mając 17 lat zdobyłem patent żeglarza jachtowego... a potem to już poszło... Jestem kapitanem jachtowym. Zorganizowałem i poprowadziłem niezliczoną ilość rejsów, nie tylko bałtyckich, ale i na naszych kochanych Mazurach. Wypływałem już wiele mil morskich na wielu akwenach, w różnych warunkach jednak zawsze najchętniej wracam na Bałtyk.
Nazwa: | Arielle |
---|---|
Typ: | Hanse 445 |
Rocznik: | 2013 |
Długość: | 13.52 m |
Szerokość: | 4.38 m |
Ilość kabin: | 4 |
---|---|
Ilość WC: | 2 |
Zanurzenie: | 1.82 m |
Żagle: | 95 m² |
Silnik: | 55 KM |
Jachty ze stoczni Hanse wyróżnia mocna konstrukcja i dzielność morska. Są solidne, bezpieczne i szybkie - dlatego tak dobrze sprawdzają się na Bałtyku. Arielle oddaje do Waszej dyspozycji cztery dwuosobowe kabiny, dwie łazienki z prysznicami, duży i dobrze wyposażony kambuz oraz obszerną i bardzo jasną mesę.
Wyposażyliśmy nasz jacht we wszystko, co żeglarzowi w trakcie bałtyckiego rejsu może być potrzebne, również w ciepłe kołdry i poduszki, świeżą pościel oraz możliwość korzystania z profesjonalnych sztormiaków morskich.
Zapraszamy na pokład Arielle!
Samohalsujący fok (40 m²) to znak charakterystyczny jachtów Hanse. Rozwiązanie bardzo wygodne w żegludze na wiatr. Fok, bez ingerencji załogi, przechodzi na drugi hals w trakcie zwrotu. Grot (55 m²) jest natomiast refowany tradycyjnie i wyposażony w lazyjacka. Wszystkie liny do refowania sprowadzone są do kokpitu.
Stacjonarny silnik Volvo-Penta D2 o mocy 55KM pozwala osiągnąć prędkość 4.5 węzła przy ekonomicznych obrotach. Zbiornik paliwa o pojemności 220 litrów umożliwia przepłynięcie około 450 mil morskich. W trakcie pracy silnika podgrzewana jest woda na jachcie i ładowane są akumulatory.
Hanse wyróżniają się nowoczesną i oryginalną zabudową wnętrza. Tradycyjne jachtowe obłości zamieniono tutaj na proste linie wygodnych i niezwykle funkcjonalnych mebli. Środek jachtu jest jasny i przestronny. Pozwala wygodnie spędzać czas pod pokładem 9-cio osobowej załodze.
Uczestnicy rejsu śpią w czterech dwuosobowych kabinach z płaskimi kojami. Każda z kabin ma wystarczającą ilość szafek, bakist i schowków. Kambuz w kształcie litery L jest funkcjonalny i mieści wszystkie niezbędne sprzety kuchenne i zapasy. Arielle ma trzy pomieszczenia toaletowe: toaletę, toaletę z prysznicem i osobny prysznic. W przestronnej mesie, przy dużum stole zasiąść może cała załoga. Jest tu też niewielki kącik nawigacyjny.
Do tego jacht wyposażony jest w ogrzewanie Webasto, dwa duże zbiorniki wody, radio z dobrym nagłośnieniem, ciepłe kołdry i poduszki, świeżą pościel i sztormiaki.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR).
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.