Rejsy

Rejs DW10


1701 PLN

1790 PLN

Przez Sund i Skagerrak

  • Termin: 07.07.2018 - 14.07.2018
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 70-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 7
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Świnoujście Malmö Aarhus Kopenhaga Świnoujście

Płyniemy daleko i intensywnie

Wakacyjna pogoda na Bałtyku sprzyja intensywnemu żeglowaniu. Tutaj zawsze wieje wiatr, pozwalając nam pływać pod pełnymi żaglami i zostawiać za rufą dziesiątki mil dziennie. A to ośmiela nas do planowania dalekich i ambitnych tras naszych rejsów po Bałtyku. 

I tak jest tym razem - planujemy popłynąć daleko. Jeżeli zatem nie chcesz się na rejsie nudzić, chcesz się "napływać" za wszelkie czasy a przy okazji potrenować żeglarską wiedzę - płyń z nami. 

Zapraszamy do naszej załogi. A przed rejsem zerknij w szczegoły trasy, w linku pod mapą. 

 

Zbiórka i rozpoczęcie rejsu

Rejs zaczynamy w Świnoujściu w Marinie Północnej o godzinie 16:00. Zaprowiantowany i przygotowany do żeglugi jacht będzie czekał przy nabrzeżu. Kapitan przeprowadzi podstawowe szkolenie żeglarskie, omówi trasę rejsu i aktualne warunki pogodowe. Po zapoznaniu się z jachtem i rozpakowaniu rzeczy osobistych będziemy gotowi do wypłynięcia. Świnoujście opuścimy w sobotę wieczorem lub w niedzielę rano.

 

 

Walka z wiatrem, czasem i falami

W tym rejsie przyjmujemy dwa warianty trasy: standardowy i optymistyczny. Pierwszy wiedzie do Kopenhagi, którą od Świnoujścia dzieli około 130 mil morskich. Powinniśmy się tam znaleźć w półtorej doby. Po szybkim zwiedzaniu miasta, odpoczynku i wysłaniu kartek pocztowych z wizerunkiem sławnej syrenki płyniemy przez Sund w stronę Kattegatu. 

Zaczynamy opływać Zelandię. I tutaj nadejdzie czas decyzji - czy mamy dobrą pogodę i samozaparcie, aby opływać wyspę dookoła i czy płyniemy do Aarhus - uroczego duńskiego miasta i wracamy przez szwedzkie Malmo i kanał Falsterbo? 

Obie trasy są ciekawe i obie są wyzwianiem żeglarskim. Ale oczywiście korcą nas wyzwania i przygoda! Jeżeli prognoza byłaby dobra lecimy szybko w stronę Wielkiego Bełtu. Tutaj możemy zrobić jeden krótki postój w którejś z licznych marin. Ale czas będzie naglił, bo droga do Świnoujścia daleka. 

Niezależnie od wariantu trasy, rejs i tak będzie intensywny i zadowoli każdego żeglarza, który płynie po to, aby zdobywać doświadczenie i dobrze się nbawić na morzu. Turystów tym razem zostawiamy na brzegu. :)

 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 90-110 godzin.

 

Jacht

Bavaria 38 holiday (2009) - Duch Wiatru

Nazwa: Duch Wiatru
Typ: Bavaria 38 holiday
Rocznik: 2009
Długość: 11.56 m
Szerokość: 3.82 m
Ilość kabin: 3
Ilość WC: 1
Zanurzenie: 1.55 m
Żagle: 70 m²
Silnik: 55 KM

Duch Wiatru to młodszy kolega Ducha Morza. Tej wielkości Bavaria sprawdza się w bałtyckich rejsach doskonale. Jest szybka, bezpieczna i wygodna. Trzy kabiny, duża messa, dobrze wyposażony kambuz oraz toaleta z prysznicem zapewniają komfort. Jacht pod żaglami pływa bardzo sprawnie a mocny silnik pomaga w osiągnięciu każdego celu w trakcie flauty. 

Wyposażyliśmy nasz jacht we wszystko co żeglarzowi w trakcie bałtyckiego rejsu może być potrzebne. Do Waszej dyspozycji są również ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel oraz możliwość korzystania z profesjonalnych sztormiaków morskich. 

Zapraszamy na pokład Ducha Wiatru! 

 

Żagle

Jacht wyposażony jest w komplet nowych i mocnych żagli. Genua o powierzchni 40 m² rolowana jest na sztywnym sztagu. Grot o powierzchni 38 m² refowany jest tradycyjnie. System rolowania genuy pozwala bardzo szybko i prosto dostosowywać powierzchnię ożaglowania do aktualnych warunków pogodowych.

Silnik

Gdyby dopadła nas flauta, stacjonarny silnik Volvo-Penta o mocy 40KM pozwala osiągnąć prędkość 4.5 węzła. Zbiornik paliwa o pojemności 120 litrów umożliwia przepłynięcie około 300 mil morskich. A dodatkowo silnik podgrzewa ciepłą wodę w prysznicu i kambuzie.

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, radar, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, kuchenka mikrofalowa, lodówka, grill elektryczny, czajnik elektryczny, toaleta morska, prysznic z ciepłą wodą, radio z CD, telewizor LCD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie

Wnętrze

Wnętrze Bavarii 38 holiday składaja się z trzech dwuosobowych kabin, mesy (salonu), kambuza (kuchni), łazienki z prysznicem i toaletą oraz stanowiska nawigacyjnego.

Całość jest wyposażona w sposób bardzo komfortowy. Na jachcie zainstalowanie jest ogrzewanie Webasto, które bardzo przydaje się w chłodne i mokre dni. Zadbaliśmy o system nagłośnienia stereo wraz z odtwarzaczem CD, MP3 i radiem. Na jachcie znajdziecie również  telewizor LCD wraz z odtwarzaczem DVD. Stworzyliśmy bibliotekę muzyczną jak i filmową o tematyce żeglarskiej i nie tylko. Każdy na pewno znajdzie w niej coś dla siebie. W łazience oprócz toalety i umywalki znajduje się prysznic z ciepłą wodą. Aby zwiększyć autonomię jachtu na morzu, dodatkowo zostały wbudowane zbiorniki z wodą słodką (210+150 l). Kuchnia wyposażona jest w mikrofalówkę, dwupalnikową kuchenkę gazową i piekarnik.

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR). 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.


sprawdź szczegóły płatności