Wariant trasy obejmujący Bornholm, Christianso i Karlskronę jest jednym z najbardziej popularnych i chętnie wybieranych. Żeglujemy tak już wiele lat, stąd żartobliwie nazywamy tą trasę rejsem "praojców". Popularność trasy nie bierze się jednak znikąd. Żeglujemy intensywnie i daleko, odwiedzamy bardzo ciekawe porty i mamy mnóstwo okazji do szlifowania żeglarskich umiejętności.
Pierwsza nocna wachta na środku Bałtyku, niesamowicie rozgwieżdżone niebo i jacht w stabilnym przechyle przecinający kolejne fale... to jest doskonałe rozpoczęcie żeglarskiego sezonu 2018.
Już dziś zarezerwuj miejsce na tym rejsie.
Miejscem rozpoczęcia tego rejsu po Bałtyku jest Marina Gdańsk. Położona w sercu starego miasta, niedalego dworca kolejowego jest doskonałym miejscem na rozpoczęcie i zakończenie rejsu.
Na jachcie spotykamy sie o godzinie 16:00. Łódka jest już wówczas w pełni przygotowana do drogi (zaprowiantowana, zatankowana, posprzatana). Załodze pozostaje przejść przeszkolenie prowadzone przez kapitana, zapoznać się z jachtem i przygotować się do wypłynięcia.
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 70-90 godzin.
Nazwa: | Out of office |
---|---|
Typ: | Hanse 345 |
Rocznik: | 2019 |
Długość: | 10.00 m |
Szerokość: | 3.50 m |
Ilość kabin: | 3 |
---|---|
Ilość WC: | 1 |
Zanurzenie: | 1.87 m |
Żagle: | 55 m² |
Silnik: | 18 KM |
Nasza najnowsza jednostka została zwodowana na początku 2019 roku. Zatem jacht pachnie jeszcze nowością. "Out of office", bo tak nazywa się nowa Hansa to konstrukcja uznanej na świecie niemieckiej stoczni z Greifswaldu. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Ta niewielka jednostka zapewnia wygodę dla 6 osób i kapitana.
Rolowany fok oraz refowany grot zapewniają jachtowi dobre osiągi i wygodną obsługę żagli. Już przy niewielkim wietrze jacht płynie z prędkością 3-4 węzłów, a przy wietrze o sile 15-20 węzłów można się cieszyć naprawdę szybką żeglugą. A przecież to lubimy najbardziej.
Najnowszy, ekonomiczny silnik stacjonarny o mocy 18KM i przekładnia saildrive pozwalają osiągnąć prędkość 4.0 węzłów. Zbiornik paliwa o pojemności 160 litrów umożliwia przepłynięcie około 350 mil morskich. Silnik zapewnia również podgrzewanie wody na jachcie i ładowanie akumulatorów.
Hanse 345 ma bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane wnętrze. Jasne kolory, masa światła i zaskakująco dużo przestrzeni - to pierwsze wrażenia po wejściu pod pokład. Mamy tutaj trzy dwuosobowe kabiny z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie. Jedna łazienka z prysznicem oraz toaletą. Funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową, piekarnikiem i lodówką. Mesa z rozkładanym stołem oraz mały kącik dla nawigatora.
Do Waszej dyspozycji są też oczywiście ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel i profesjonalne sztormiaki morskie.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR).
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na fabrycznie nowym jachcie z rocznika 2018. A ponadto ograniczamy liczbę załogi do 6 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.