Rejsy

Rejs PP04


2450 PLN

Staż pływowy na Wyspach Fryzyjskich

  • Termin: 21.07.2018 - 29.07.2018
  • Ilość dni: 8
  • Staż: około 90-110 h stażu pływowego
  • Miejsca wolne: 0
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 8
Esbjerg Helgoland Vlieland Den Helder Amsterdam

Do Amsterdamu zawinąć choć raz...

Żeglowanie po Morzu Północnym w środku lata ma same zalety. Pogoda jest tu ładniejsza niż na Bałtyku. Fale są dłuższe i łagodniejsze. Prądy i pływy zwiększają atrakcyjność rejsu i pozwalają w praktyczny sposób opanować nawigację pływową. A Den Helder, Helgoland czy Amsterdam dopełniają obraz idealnego rejsu. 

Jeżeli lubisz intensywne pływanie, długie przeloty, ciekawe porty i interesujesz się nawigacją - jest to rejs stworzony właśnie dla Ciebie. Rezerwuj miejsce i płyń z nami! 

Zerknij w szczegóły rejsu w linku pod mapą. 

wyświetl szczegóły trasy

Zbiórka i dojazd na rejs

Rejs rozpoczynamy od spotkania na dworcu kolejowym Szczecin Główny w sobotę 21.07.2018 r. o godzinie 23:30. Tutaj czekać będzie wygodny mikrobus, którym cała załoga przejedzie do mariny w Esbjerg w Danii. Podróż zabierze około 8 godzin. 

W Esbjergu czekać będzie gotowy do drogi jacht. Wystarczy zapakować na niego przywieziony busem prowiant i rzeczy osobiste, przejść przeszkolenie pod okiem kapitana i przygotować się do wypłynięcia. Ruszamy w morze!

 

 

Plan rejsu

Opis planu rejsu

 

 

Zakończenie rejsu i powrót

Do Amsterdamu przypłyniemy w sobotę rano, aby mieć czas na poznanie atrakcji tego niezwykłego miasta.  W niedzielę wcześnie rano przyjedzie nowa załoga. Przez kilka godzin jesteśmy razem - nowa i stara załoga. To wymaga odrobiny tolerancji i współdziałania. Oni się szykują do swojej przygody, a my pakujemy do domu. 

W niedzielę, 29.07.2018 r. około godziny 12:00 mikrobus ze starą załogą wyjedzie w podróż do Szczecina. Na dworzec kolejowy dotrze przed 21:00. I tutaj definitywnie zakończymy rejs. 

 

 

Szkolenie i staż pływowy

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy i odbywa się w całości na wodach pływowych. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Co ważne, w trakcie rejsu, zainteresowani będą mogli poćwiczyć nawigację na pływach.

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 90-110 godzin stażu morskiego na akwenie pływowym. 

 

 

Kapitan


Michał
Olszewski

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 35 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 40.000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Michał dołączył do załogi Kubryka cztery lata temu wnosząc tym samym nową jakość.
Początkowo trudno nam było uwierzyć, że ktoś może otrzymywać wyłącznie pozytywne opinie, jednak w przypadku Michała okazało się to faktem.
Załoganci cenią Michała za cierpliwość, poczucie humoru, spokój oraz olbrzymią wiedzę żeglarską, którą chętnie przekazuje dalej. 
Prywatnie Michał to zdolny architekt zafascynowany podróżami, kinem i filmem.  Jedną z cenniejszych cech Michała, sprawiającą, że każdy w jego towarzystwie czuje się dobrze,  jest to, że lubi ludzi. To naprawdę wyjątkowa cecha. 


Zachęcamy do obejrzenia filmowego projektu Michała Olszewskiego Żeglujące Głowy


O sobie

Żeglarstwo daje mi możliwośc spotykania niesamowitych ludzi. Rejs zaczynam od dowiedzenia się od załogi jakie ma oczekiwania i na tej podstawie wspólnie ustalamy jak rejs będzie przebiegał, ile będzie pływania, ile zwiedzania i ile szkolenia. Ważne, żeby każdy czuł się dobrze. Chętnie odpowiadam na wszelkie pytania i dzielę się wiedzą, dając załodze możliwe dużo swobody.

Jacht

Sun Odyssey 439 (2013) - Iduna

Nazwa: Iduna
Typ: Sun Odyssey 439
Rocznik: 2013
Długość: 13.34 m
Szerokość: 4.24 m
Ilość kabin: 4
Ilość WC: 2
Zanurzenie: 1.60 m
Żagle: 93 m²
Silnik: 55 KM

Na jachcie tego typu żeglujemy już drugi rok i cały czas jesteśmy pod wrażeniem, jak dobrze ta jednostka zachowuje się na Morzu Północnym. Kilkanaście rejsów potwierdziło, że jest do bardzo wygodny, wyjątkowo szybki, pływający ostro do wiatru i bezpieczny jacht. Zdecydowanie lepiej żeglujący niż nasze starsze Bavarie Cruiser 45.  

Świetnie sprawdził się w sezonie 2017 na Morzu Północnym i został ulubionym jachtem załóg w naszej flocie. 

Iduna to skandynawska bogini wiosny posiadająca moc zapewniania wiecznej młodości. Wierzymy, że właśnie takia będzie żegluga na naszym jachcie, pełna energii i wiosennego optymizmu. 

 

Żagle

Ożaglowanie tego jachtu składa się z rolowanej genuy oraz grota refowanego tradycyjnie z systemem lin sprowadzonych do kokpitu. Powierzchnia żegli to ponad 90 m². Jacht jest sztywny, żegluje ostro do wiatru i bardzo szybko.

Silnik

Stacjonarny silnik Yanmar o mocy 55KM pozwala osiągnąć prędkość 4.5 węzła. Zbiornik paliwa o pojemności 200 litrów umożliwia przepłynięcie około 300 mil morskich. W trakcie pracy, silnik podgrzewa ciepłą wodę i ładuje akumulatory. 


 
 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, radar, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna PLB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, lodówka, grill elektryczny, czajnik elektryczny, 2 toalety morskie, 2 prysznice z ciepłą wodą, radio z CD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie
 

Wnętrze

Wnętrze naszego Sun Odysseya 439 jest bardzo przytulne i wygodne. Biała tapicerka, jasne drewno i dużo przeszkleń czynią środek jachtu bardzo widnym i przyjaznym. 

Do dyspozycji załogi są trzy dwuosobowe kabiny z płaskim łóżkiem oraz jedna kabina z kojami piętrowymi. Jacht wyposażony jest w dwie toalety morskie oraz dwa prysznice z ciepłą wodą. W mesie znajduje się kanapa i duży stół oraz kącik nawigacyjny. Kambuz jest funkcjonalny i obszerny i posiada wszystko co do gotowania jest niezbędne. 

Na jachcie zainstalowanie jest ogrzewanie Webasto, które bardzo przydaje się w chłodne i mokre dni. Rzeczy osobiste oraz zapasy prowiantu mieszczą się bez problemu w obszernych szafkach, bakistach i jaskółkach. 


 
 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: przejazd mikrobusem ze Szczecina do Esbjerg, powrót z Amsterdamu do Szczecina, miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR). 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.

 


sprawdź szczegóły płatności