Rejsy

Rejs LL12


1853 PLN

1950 PLN

Płyniemy na Gotlandię!

  • Termin: 29.06.2019 - 06.07.2019
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 70-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 6
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Gdańsk Visby Kalmar Gdańsk

Chcesz się "nażeglować"?

Jeżeli wybierając rejsy morskie po Bałtyku zwracasz większą uwagę na aspekt trurystyczny niż żeglarski, ten rejs nie jest najlepszym wyborem dla Ciebie. W tym rejsie chcemy się "nażeglować" za wszystkie czasy! 

Po wypłynięciu z Gdańska prawdopodobnie spędzimy więcej niż dwie doby w morzu. Płynąc jednym kursem, możliwe że i jednym halsem, aż do Vidby na Gotlandii. To kawał drogi! 

Po dopłynięciu zrobimy tylko krótki postój regeneracyjny. Czasu starczy na długi i gorący prysznic, zwiedzanie zabytkowego miasteczka, jakieś zakupy i odpoczynek. I... wracamy na morze. Kolejne 2-3 doby w morzu przed nami. Jeżeli wystarczy czasu i pogoda pozwoli wrócimy przez Cieśninę Kalmarską i zawiniemy na chwilkę do kalmaru.  

Siedem dni rejsu, pięć-sześć dni w morzu. Chcesz się "nażeglować"? Płyń z nami. 

Zerknij też w szczegóły klikając w link pod mapą.  

 

Zbiórka i rozpoczęcie rejsu

Rejs rozpoczynamy w sercu starego miasta w Gdańsku. Marina Gdańsk, gdzie o godzinie 16:00 się spotykamy, jest przepięknie położona nad samą Motławą, w towarzystwie Sołdka i gdańskiego Żurawia. Dojazd z dworca PKP zajmuje kilkanaście minut. 
Po zaokrętowaniu, przeszkoleniu oraz zapoznaniu z jachtem załoga będzie gotowa do wypłynięcia. Jacht jest bowiem w pełni zaprowiantowany, posprzątany i gotowy do drogi. O nic nie trzeba się martwić. Wystarczy sprawdzić prognozę i zdecydować czy wypływamy dziś czy w niedzielę rano.

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 70-90 godzin.

 

Pyszne wyżywienie

Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. 
Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek. Dla wegetarian przygotowujemy specjalne produkty. Natomiast diety specjalne (wegańska, bezglutenowa itp.) wymagają wcześniejszej konsultacji z nami. 

Kapitan


Jacek
Koprowski

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 53 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 15000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Jacek kto kapitan marzenie. Olbrzymie doświadczenie, humor, wewnetrzyny spokój i olbrzymia miłość do morza i żeglarstwa. Idealna mieszanka. Na deser pozostaje dodać, że uwielbia gotować, a wieczorami sięga po gitarę i snuje żeglarską opowieść.  Wicej pisać nie trzeba. Zapraszamy na rejsy Jacka. 


O sobie

W żeglarstwo wepchnięto mnie przypadkowo. To był rok ’83. Obóz żeglarski nad Zalewem Sulejowskim. Było zimno, brudno i bardzo ciężko. Banalnie to zabrzmi, ale to się albo kocha albo nienawidzi. Ja zakochałem się od pierwszego postawienia żagli, ba nawet już od pierwszego odcumowania i jakoś tak mi pozostało. I o ile z żeglarstwem zetknąłem się przypadkowo, o tyle związałem się z nim już całkiem świadomie.

Jestem instruktorem i szkolę młody żeglarski narybek. Uwielbiam gotować i grać na gitarze, co śmiało praktykuje na pokładzie, ku radości – lub utrapieniu – pozostałej załogi. Pływałem po wielu morzach i oceanach, jednak szczególnie upodobałem sobie Grecję. Nie ma, bowiem nic lepszego niż kawa o wschodzie słońca pita w jednej z malowniczych zatoczek. Wypływając na wody człowiek zostawia na kei wszystkie swoje troski, dookoła niego zostaje tylko cisza, przerywana szumem fal obijających się o kadłub jachtu oraz wiatr pieszczotliwie smagający twarz. Dla mnie żeglarstwo to nie tylko pasja, to sposób bycia, myślenia, pojmowania, to inne spojrzenie na świat – spojrzenie poza horyzont. Brzmi to trochę poetycko, ale czy można to ująć inaczej?

Jacht

Hanse 345 (2019) - Out of office

Nazwa: Out of office
Typ: Hanse 345
Rocznik: 2019
Długość: 10.00 m
Szerokość: 3.50 m
Ilość kabin: 3
Ilość WC: 1
Zanurzenie: 1.87 m
Żagle: 55 m²
Silnik: 18 KM

Nasza najnowsza jednostka została zwodowana na początku 2019 roku. Zatem jacht pachnie jeszcze nowością. "Out of office", bo tak nazywa się nowa Hansa to konstrukcja uznanej na świecie niemieckiej stoczni z Greifswaldu. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Ta niewielka jednostka zapewnia wygodę dla 6 osób i kapitana. 

 

Żagle

Rolowany fok oraz refowany grot zapewniają jachtowi dobre osiągi i wygodną obsługę żagli. Już przy niewielkim wietrze jacht płynie z prędkością 3-4 węzłów, a przy wietrze o sile 15-20 węzłów można się cieszyć naprawdę szybką żeglugą. A przecież to lubimy najbardziej. 

Silnik

Najnowszy, ekonomiczny silnik stacjonarny o mocy 18KM i przekładnia saildrive pozwalają osiągnąć prędkość 4.0 węzłów. Zbiornik paliwa o pojemności 160 litrów umożliwia przepłynięcie około 350 mil morskich. Silnik zapewnia również podgrzewanie wody na jachcie i ładowanie akumulatorów. 


 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi w kokpicie, AIS, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, lodówka, toaleta morska, prysznic z ciepłą wodą, radio z CD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie
 

Wnętrze

Hanse 345 ma bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane wnętrze. Jasne kolory, masa światła i zaskakująco dużo przestrzeni - to pierwsze wrażenia po wejściu pod pokład. Mamy tutaj trzy dwuosobowe kabiny z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie.  Jedna łazienka z prysznicem oraz toaletą. Funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową, piekarnikiem i lodówką. Mesa z rozkładanym stołem oraz mały kącik dla nawigatora.   

Do Waszej dyspozycji są też oczywiście ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel i profesjonalne sztormiaki morskie.

Hanse 345 - wnętrze

 

 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie. 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.

 

Rejs morski w pierwszej klasie!


Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na fabrycznie nowym jachcie z rocznika 2018. A ponadto ograniczamy liczbę załogi do 6 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.


sprawdź szczegóły płatności