Ten rejs jest wyjątkowy i niepowtarzalny. To pierwszy rejs na nowiutkim jachcie Lilly W. Taka okazja zdarza się bardzo rzadko. Warto z niej skorzystać. Warto poznać Lilly W.
Podczas tego tygodnia będziemy płynąć w stronę wschodzącego słońca, ze Świnoujścia do Gdańska. Będzie okazja aby spróbować bornholmskiego śledzia oraz zrelaksować się w saunie w Kalmarze.
Nie ominie nas duża dawka żeglarskiej wiedzy oraz długie godziny podczas nocnych wacht, kiedy rozmowa toczy się najswobodniej. Kubek gorącej kawy, ląd schowany za horyzontem i my na naszym jachcie. Pełnia szczęścia.
Po więcej informacji zerknij w szczegóły trasy pod mapą.
Rejs rozpoczynamy w sobotę o godzinie 16:00. Spotykamy się na jachcie, który będzie czekał w Marinie Gdańsk przy ul. Szafarnia. Lilly W będzie przygotowana do rejsu i w pełni zaprowiantowana. Zatem nie musicie się już martwić o zakupy.
Nasz kapitan przeprowadzi krótkie szkolenie żeglarskie, zapozna załogę z obsługą jachtu i z obowiązkami. Zaraz po omówieniu trasy rejsu można wypływać. Choć równie często zostajemy na noc w Świnoujściu, aby wypłynąć z samego rana.
Plan rejsu...
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 60-90 godzin.
Nazwa: | Out of office |
---|---|
Typ: | Hanse 345 |
Rocznik: | 2019 |
Długość: | 10.00 m |
Szerokość: | 3.50 m |
Ilość kabin: | 3 |
---|---|
Ilość WC: | 1 |
Zanurzenie: | 1.87 m |
Żagle: | 55 m² |
Silnik: | 18 KM |
Nasza najnowsza jednostka została zwodowana na początku 2019 roku. Zatem jacht pachnie jeszcze nowością. "Out of office", bo tak nazywa się nowa Hansa to konstrukcja uznanej na świecie niemieckiej stoczni z Greifswaldu. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Ta niewielka jednostka zapewnia wygodę dla 6 osób i kapitana.
Rolowany fok oraz refowany grot zapewniają jachtowi dobre osiągi i wygodną obsługę żagli. Już przy niewielkim wietrze jacht płynie z prędkością 3-4 węzłów, a przy wietrze o sile 15-20 węzłów można się cieszyć naprawdę szybką żeglugą. A przecież to lubimy najbardziej.
Najnowszy, ekonomiczny silnik stacjonarny o mocy 18KM i przekładnia saildrive pozwalają osiągnąć prędkość 4.0 węzłów. Zbiornik paliwa o pojemności 160 litrów umożliwia przepłynięcie około 350 mil morskich. Silnik zapewnia również podgrzewanie wody na jachcie i ładowanie akumulatorów.
Hanse 345 ma bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane wnętrze. Jasne kolory, masa światła i zaskakująco dużo przestrzeni - to pierwsze wrażenia po wejściu pod pokład. Mamy tutaj trzy dwuosobowe kabiny z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie. Jedna łazienka z prysznicem oraz toaletą. Funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową, piekarnikiem i lodówką. Mesa z rozkładanym stołem oraz mały kącik dla nawigatora.
Do Waszej dyspozycji są też oczywiście ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel i profesjonalne sztormiaki morskie.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR).
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na fabrycznie nowym jachcie z rocznika 2018. A ponadto ograniczamy liczbę załogi do 6 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.