Chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! A koszty rejsu były niezmienne.
Oto nasza propozycja: Zaliczka zmniejszona do 20% ceny rejsu;
Dopłata pozostałych 80% na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu;
Gwarancja niezmiennej ceny od momentu rezerwacji;
Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca oraz niezmienną cenę. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu.
Jeżeli w trakcie roku będziemy zmuszeni do podniesienia ceny kursu - podwyżka nie będzie dotyczyć osób, które mają zrobioną rezerwację. Gwarantujemy niezmienioną cenę.
Majorka jest zachwycająca. Nie ma najmniejszych wątpliwości! Piękne głębokie zatoki z turkusową wodą, piaszczyste plaże, klimatyczne miasteczka, wyśmienite jedzenie. To wszystko sprawia, że rejs dookoła Majorki to przepis na udany tydzień.
Rejs zaczynamy w Palma de Mallorca w stolicy i największym mieście Balearów. Marina La Lonja położona tuż obok starego miasta i katedry La Seu.
Palma miasto, które zachwyci nawet tych, którzy nie przepadają za miejskim gwarem. Wąskie uliczki, kawiarnie, restauracje, niespieszny klimat. Niedaleko mariny jest lodziarnia Rivareno, gdzie zjecie najlepsze lody na świecie. Ponieważ wie o tym sporo osób, zazwyczaj jest tam długa kolejka. Warto postać trochę. Lody są obłędne.
Jeżeli przed lub po rejsie będziecie mieć trochę czasu i lubicie podglądać podwodne życie, warto wybrać się do Palma Aquarium.
Po zaokrętowaniu i zapoznaniu z jachtem ruszymy do Parku Narodowego Cabrera - Parque Nacional del Archipiélago de Cabrera. Mamy tam około 30 Mm, więc będzie czas na chwilę relaksu podczas żeglugi.
Park Narodowy utworzony został w 1991 roku i składa się z kilkunastu wysepek, kryjących niezwykłe walory przyrodnicze. Unikalna roślinność, ptaki, jaszczurki (Murówki Liforda) sprawiają, że jest to miejsce, gdzie uśmiech na twarzy pojawia się samoistnie.
Poza podziwianiem uroków archipelagu z pokładu jachtu, warto wybrać się na wycieczkę pieszą. Wyznaczone szlaki poprowadzą nas przez wyjątkowe miejsca. Ciekawą atrakcją parku jest średniowieczny zamek Castillo de Cabrera który wznosi się 72 metry nad poziomem wyspy, widok z jego szczytu jest oszałamiający.
Opuszczając archipelag Cabrera skierujemy jacht w stronę Porto Cristo, do którego mamy około 30 mil. Żegluga zajmie nam cały dzień. Po drodze zatrzymamy się na kąpiel, może uda się nam spotkać delfiny. Będzie czas na doskonalenie swoich żeglarskich umiejętności, a także na lekturę książki na dziobie jachtu.
Porto Cristo to spokojna miejscowość, z plażą i mnóstwem restauracji.
Ciekawostką wartą odwiedzenia są jaskinie smoka Cuevas del Drach. Długie na 1200 metrów, głębokie na 25 metrów skrywają podziemne Jezioro Martel, uważane za największe podziemne jezioro na świecie. Bilety warto kupić online.
Przed nami kolejny żeglarski dzień, w morzu spędzimy co najmniej osiem godzin podziwiając skaliste wybrzeże Majorki. Naszym celem jest Port d’Alcúdia. Turystyczne miasteczko z długą plażą licznymi restauracjami i lodziarniami. Na spacer warto wybrać do Alcudii położonej niecałe 3 km dalej, gdzie znajdziemy zachwycającą starówkę, mury obronne i Ruiny rzymskie Pollentia - największe ruiny rzymskie na Majorce.
Gdy już zmęczymy się miejskim gwarem morze da wytchnienie. Przed nami kolejny żeglarski dzień, a może i część nocy. Kto wie - będzie czas na odpoczynek, długie rozmowy, naukę nawigacji i wszystko, czego będziecie potrzebować. Płyniemy do wyjątkowego miejsce do Port de Sóller. Miasteczko położone w głębokiej zatoce otoczone jest górami Serra de Tramuntana, wszystko to tworzy zjawiskową scenerię i nadaje niezwykłego uroku temu miejscu.
Jednym z najbardziej charakterystycznych elementów Port de Sóller i jest drewniany „pomarańczowy” pociąg, który łączy Port de Sóller z miasteczkiem Sóller .Ten zabytkowy pociąg kursuje od ponad 100 lat i poza środkiem transportu stanowi ogromną atrakcję turystyczną.
Nazwa „pomarańczowy” odnosi się do pomarańczy, które uprawiane są w okolicach miasteczka Sóller. Region ten słynie z wyjątkowych owoców cytrusowych. Wieczór w jednej z restauracji z widokiem na zatokę na pewno będzie niezapomniany.
Opuszczając stolicę cytrusów, ruszymy do Port d’Andratx jedno z najbardziej malowniczych miasteczek wybrzeża, otoczone tymi samymi górami, co Port de Sóller. Do przepłynięcia mamy trochę ponad 25 Mm, może znowu odwiedzą nas delfiny, może zatrzymamy się w jednej z zatok na kąpiel?
W Port d’Andratx warto wybrać się na spacer promenadą i poczuć klimat nadmorskiego kurortu.
Ostatni odcinek żeglugi zajmie nam około sześciu godzin. Nadal będzie pięknie, ponieważ wybrzeże Majorki zachwyca nieustająco. Nad nami będą latać morskie ptaki, a my cieszyć się chwilami na jachcie, planując kolejne rejsy.
Rejs zakończymy w Palma de Mallorca, gdzie koniecznie wybierzemy się ponownie na obłędne lody do Rivareno.
Proszę pamiętać, że przebieg żeglarskiego rejsu morskiego jest w ogromnym stopniu uzależniony od bardzo wielu czynników, w tym od warunków pogodowych, tolerancji warunków morskich przez załogę, kwestii technicznych związanych z jachtem i wielu, wielu innych. Podana trasa jak i opis rejsu jest jedynie naszym planem. Zawsze staramy się go zrealizować w pełni, ale o ostatecznej trasie i przebiegu rejsu decyduje wyłącznie kapitan.
Ten rejs dedykujemy zarówno tym, którzy chcą odpocząć, naładować akumulatory, jak i tym, którzy myślą o zorganizowaniu własnego rejsu dookoła Majorki.. To idealny pomysł na poznanie akwenu.
Nasz skipper jest doskonałym przewodnikiem znającym Baleary jak własną kieszeń. Wie gdzie warto zacumować na noc, gdzie rzucić kotwicę na krótki postój w ciągu dnia, która restauracja najlepiej karmi. A wszystko w niebanalnej atmosferze i z wiecznym uśmiechem na twarzy.
Dołącz do naszej załogi, zrealizuj swoje marzenia już dziś! Warto!
Jeśli plan tego rejsu brzmi dla Ciebie fantastycznie ale...
nie odpowiada Ci termin
masz swoją grupę i chcesz płynąć tylko w swoim gronie
wolisz, żeby rejs był dłuższy lub krótszy (serio? ;) )
z przyjemnością przygotujemy Ci indywidualną ofertę organizacji podobnego rejsu. Postaramy się w pełni dostosować do Twoich wymagań i oczekiwań. Dopasujemy termin, wielkość katamaranu (lub jachtu), trasę. Równie dobrze możemy zorganizować rejs w innym rejonie Karaibów (Gwadelupa, St Maartin, BVI, Antigua).
Zadzwoń (22 810 00 42 lub 603 866 529) lub napisz maila (info@kubryk.pl). Z przyjemnością pomożemy Ci zrealizować marzenia!
Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Hiszpańska, lokalna kuchnia, jest bardzo różnorodna i daje ogromne możliwości. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład wszystko, co potrzebne do przygotowania śniadań, lunchy, przekąsek w ciągu dnia. Do wyboru będą lokalne, świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa, jogurty, dżemy, miody itp. W ciągu dnia będzie można przygotować sałatki, szybkie makarony, obiady w wersji mięsnej i wegetariańskiej i wiele innych drobnych dań na mniejszy głód. Zapasy prowiantu na jachcie są na bieżąco uzupełniane w porcie o świeże owoce z lokalnych straganów i sklepów.
Po dopłynięciu do portu, zachęcamy do wybrania się do lokalnej restauracji na pyszną kolację. W każdym porcie wybór tawern i restauracji jest ogromny, a od różnorodności dań w menu może aż rozboleć głowa. Rachunek za kolację zazwyczaj nie przekracza 18-25 EUR na osobę! Komu by się chciało gotować na jachcie? :) Kolacje nie są w związku z tym wliczone w cenę rejsu.
W przypadku postoju na kotwicy w odludnej zatoczce bez dostępu do restauracji, kolację przygotowaną przez załogę z produktów znajdujących się na jachcie jemy na pokładzie.
Nasz rejs ma charakter stażowo-turystyczny. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu i powinni uczestniczyć w prowadzeniu jednostki. To doskonała okazja do zapoznania się z obsługą jachtu, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy ani wykładów, ani zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument akceptowany przez PZŻ, potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 40-60 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.
Rejs rozpoczynamy w Marinie La Lonja w centrum Palmy, zaledwie 15 minut drogi od lotniska. Uczestników rejsu zapraszamy na jacht od godziny 17:00. Jeżeli planujesz przylecieć wieczornym lub nocnym samolotem - nie ma sprawy. Daj nam o tym wcześniej znać i będziemy spokojnie czekać na Ciebie z wypłynięciem.
W zależności od pogody, warunków, godziny przyjazdu uczestników - z Palmy wypłyniemy w sobotę wieczorem lub w niedzielę rano.
Po rejsie do Palmy wpływamy najczęściej w piątek wieczorem i noc spędzamy już w porcie. Do godziny 09:00 kończymy rejs i żegnamy załogę.
Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)
To my, jeszcze przed rejsem, robimy zakupy prowiantu i dostarczamy je na jacht. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu!
Rejs będzie prowadził jeden z naszych sprawdzonych kapitanów, z którym Kubryk współpracuje od długiego czasu. W tym momencie tworzymy jeszcze ostateczny grafik pracy naszych skipperów. Gdy tylko będzie on gotowy, opis kapitana pojawi się w tym miejscu.
Do wyboru kapitana przykładamy jeszcze większą wagę, niż do wyboru jachtu. Choć żeglujemy na świetnych jednostkach, to wiele razy słyszymy od uczestników naszych rejsów "z tym kapitanem popłynę choćby na drzwiach od stodoły". I takich właśnie kapitanów wybieramy na nasze rejsy.
A oto duża część naszej skipperskiej ekipy na sezon 2023:
Kapitan, który będzie prowadził (bądź która będzie prowadziła) ten rejs powie o sobie, że uwielbia żeglować po morzu. Robi to od lat, a wciąż sprawia to mu frajdę jak za pierwszym razem. Powie, że lubi ludzi, lubi miłą i swobodną atmosferę na jachcie, lubi poznawać nowe osoby. Ale nade wszystko dba o bezpieczeństwo i bezstresowy powrót do portu.
Skąd wiemy co o sobie powie kapitan? To proste - kogoś kto myśli inaczej, nie spotkasz na naszym pokładzie.
Nazwa: | Caipiroska |
---|---|
Typ: | Sun Odyssey 440 |
Rocznik: | 2019 |
Długość: | 14.42 m |
Szerokość: | 4.49 m |
Ilość kabin: | 4 |
---|---|
Ilość WC: | 2 |
Zanurzenie: | 2.24 m |
Żagle: | 95 m² |
Silnik: | 55 KM |
Samohalsujący fok (40 m²) to znak charakterystyczny jachtów Hanse. Rozwiązanie bardzo wygodne w żegludze na wiatr. Fok, bez ingerencji załogi, przechodzi na drugi hals w trakcie zwrotu. Grot (55 m²) jest natomiast refowany tradycyjnie i wyposażony w lazyjacka. Wszystkie liny do refowania sprowadzone są do kokpitu.
Ożaglowanie tego jachtu składa się z rolowanej genuy oraz grota refowanego tradycyjnie z systemem lin sprowadzonych do kokpitu. Powierzchnia żegli to ponad 110 m². Jacht jest sztywny, żegluje ostro do wiatru i bardzo szybko.
Stacjonarny silnik Yanmar o mocy 54KM pozwala osiągnąć prędkość 5 węzłów. Zbiornik paliwa o pojemności 200 litrów umożliwia przepłynięcie około 300 mil morskich. W trakcie pracy, silnik podgrzewa ciepłą wodę i ładuje akumulatory.
Sun Odyssey 440 wyróżniają się nowoczesną i oryginalną zabudową wnętrza. Tradycyjne jachtowe obłości zamieniono tutaj na proste linie wygodnych i niezwykle funkcjonalnych mebli. Środek jachtu jest jasny i przestronny. Pozwala wygodnie spędzać czas pod pokładem 9-cio osobowej załodze.
Uczestnicy rejsu śpią w czterech dwuosobowych kabinach z płaskimi kojami. Każda z kabin ma wystarczającą ilość szafek, bakist i schowków. Kambuz w kształcie litery L jest funkcjonalny i mieści wszystkie niezbędne sprzety kuchenne i zapasy. Arielle ma trzy pomieszczenia toaletowe: toaletę, toaletę z prysznicem i osobny prysznic. W przestronnej mesie, przy dużum stole zasiąść może cała załoga. Jest tu też niewielki kącik nawigacyjny.
Jacht wyposażony jest w dwa duże zbiorniki wody, radio z dobrym nagłośnieniem, kołdry i poduszki, świeżą pościel i ręczniki.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie w kabinie dwuosobowej, produkty na pełne i smaczne wyżywienie wciągu dnia - czyli śniadanie, lunch, przekąski i owoce, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, ręczniki, sprzątanie końcowe jachtu, silnik do pontonu, brak kaucji, minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu ubezpieczenia Premium w trakcie rezerwacji rejsu.
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Cena nie obejmuje przelotu, transferu z lotniska oraz kolacji. Z przyjemnością pomożemy w organizacji przelotów.