Rejsy

Rejs PP04


2841 PLN

2990 PLN

Z Londynu do Amsterdamu

  • Termin: 27.06.2020 - 05.07.2020
  • Ilość dni: 8
  • Staż: około 70-100 godzin stażu pływowego
  • Miejsca wolne: 6
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 2
Londyn Ramsgate Dover Boulogne-sur-Mer Ostenda Amsterdam

Elastyczne zasady rezerwacji

W okresie niepewności związanej z koronawirusem chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! 

Oto nasza propozycja:

 Zaliczka zmniejszona do 10% ceny rejsu;
 Dopłata pozostałych 90% na 14 dni przed rozpoczęciem rejsu;
 W przypadku odwołania rejsu ze względu na COVID-19 natychmiastowy zwrot wpłaconych opłat, bez potrąceń.

Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero wówczas, gdy będzie na 100% wiadomo czy rejs się odbędzie. Jeżeli ze względu na wirusa zamknięte będą granice, obowiązywać będzie kwarantanna po powrocie lub ograniczona będzie możliwość żeglowania - odwołamy rejs i natychmiast zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze. 

 

Londyn i Amsterdam w jednym rejsie

Londynu nikomu przedstawiać i opisywać nie trzeba. Miasto jest pełne historii, zabytków, muzeów, atrakcji i trzeba by długich dni, aby zobaczyć choćby najważniejsze miejsca. Część turystyczną, przed wejściem na jacht, zostawiamy Wam. My szykujemy się do tego co najciekawsze - czyli do wypłynięcia przez Tamizę na otwarte Morze Północne. Nie da się tej drogi pokonać "na raz", gdyż w połowie drogi złapałby nas niekorzystny prąd pływowy. Jacht z silnikiem pracującym na dużych obrotach stał by w miejscu lub płynął z minimalną prędkością nad dnem do przodu. Dlatego trzeba zaplanować 6-cio godzinny postój na boi. Jak widać, rejs zacznie się od potężnej dawki informacji o pływach i prądach pływowych. Jak je liczyć, jak uwzględniać. Jeżeli ten temat Cię interesuje - to będzie intensywny dzień. 

Rejs po Morzu Północnym Londyn

Po wypłynięciu na estuarium Tamizy zrobi się szerzej i będzie można postawić żagle. Dziób skierujemy na południe, a pierwszymi planowanymi portami będzie żeglarskie Ramsgate i Dover. Oba porty są ciekawe zarówno turystycznie, jak i żeglarsko. Ale nasze postoje w nich nie będą trwały długo. Ot, szybki odpoczynek, ciepły prysznic, coś na ząb, wycieczka po mieście i ruszamy dalej. 

I teraz zacznie się druga najciekawsza przeprawa tego rejsu. Czyli przepłynięcie przez Kanał Angielski i przecięcie jednej z najbardziej uczęszczanych dróg wodnych w Europie. Statki handlowe suną jeden za drugim i znalezienie odpowiedniego momentu na przecięcie toru wodnego nie jest proste. A tym razem, nawet jako jacht żaglowy, nie będziemy mieli pierwszeństwa. Doskonała lekcja przepisów MPDM. 

Klify Dover w rejsie morskim

Po francuskiej stronie Kanału staniemy w małym miasteczku o dźwięcznej nazwie Boulogne-sur-Mer. Zostało ono bardzo mocno doświadczone przez bombardowania II Wojny Światowej, co widać do dziś w zabudowie miejskiej. Ponownie krótki postój na regenerację i płyniemy dalej - tym razem na wschód. Tam musi być cywilizacja! ;)

Załoga Kubryka

W trakcie postoju w belgijskiej Ostendzie, oprócz obowiązkowego zakupu pudełka znakomitych czekoladek dla kogoś czekającego na lądzie, warto wybrać się na wycieczkę do Brugii. Ze względu na ilość kanałów zwane jest flamandzką Wenecją. Jest tu tak ładnie, że każdy kto wrócił z Brugii na nasz jacht we wcześniejszych rejsach, potwierdzał, że warto było!

Brugia na rejsie po Morzu Północnym

Z Ostendy mamy ostatni kilkunastogodzinny przeskok do Ijmuiden i dalej do Amsterdamu. Tego miasta, podobnie jak Londynu, nie trzeba opisywać. Przewodniki turystyczne robią to dokładniej i lepiej niż my. Każdy pewnie ma na Amsterdam jakieś swoje plany. Niezależnie czy planujesz spacer po kanałach, zwiedzanie dzielnicy czerwonych latarni, wizytę w coffee shopie czy odwiedziny w muzeach - każdy wróci na jacht pełny wrażeń a wymiana doświadczeń będzie trwała do późnej nocy. 

Zerknij w link "wyświetl szczegóły trasy" pod mapą, aby dowiedzieć się więcej o tym rejsie. 

 

 

Morze Północne

Morze Północne owiane jest złą sławą. Fale jak domy, wielkie sztormy, zdradliwe pływy i prądy morskie. Słysząc takie opowieści uśmiechamy się zawsze pod nosem. Najczęściej mówią tak żeglarze, którzy nigdy nie żeglowali na tym akwenie. 

A prawda jest taka, że Morze Północne w letnich miesiącach jest przyjemniejsze do żeglowania niż nasz rodzimy Bałtyk. Jest tu odczuwalnie cieplej i mniej deszczowo. Fala jest znacznie dłuższa, a przez to łagodniejsza i znacznie mniej.... "żygliwa". Prądy i pływy nie są niczym strasznym dla kapitana, który umie je policzyć i uwzględnić w nawigacji. A nie jest to sztuka tajemna i sami opanujecie ją po kilku dniach rejsu.

Jesteśmy pewni, że po pierwszym rejsie też uśmiechniesz się, gdy ktoś będzie opowiadał o strasznym Morzu Północnym.  

 

ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE REJSU

Rejs zaczynamy w sobotę 27.06 w marinie St. Katharine Docks w Londynie. Przelot z Polski do Londynu jest w cenie rejsu i bezpośrednio po rezerwacji miejsca na rejsie kontaktujemy się z każdym indywidualnie, aby ustalić szczegóły lotu. Podróż z Polski na jacht uczestnicy odbywają samodzielnie, zgodnie z dostarczonymi przez nas biletami. Z lotniska do centrum Londynu przejazd odbywa się autokarem lotniskowym. Natomiast z przystanku do mariny należy już na swój koszt przejechać metrem. 

W marinie przez cały dzień będzie czekał gotowy i przygotowany jacht.  Ponieważ załoga przylatuje o różnych godzinach, sobota jest dniem techniczno-organizacyjnym. Gdy wszyscy będziemy już w komplecie, kapitan przeprowadzi szkolenie i zaplanuje wypłynięcie z portu.  

Jeżeli chcesz przylecieć  do Londynu wcześniej, aby dokładniej zwiedzić miasto, istnieje możliwość zarezerwowania biletu lotniczego na wcześniejszy dzień. W tym celu prosimy o kontakt.  

Do Amsterdamu wpłyniemy w sobotę 04.07 popołudniu.   W niedzielę wcześnie rano z Polski przyjedzie mikrobus z nową załogą. Uczestnicy kończącego się właśnie rejsu wyjadą w podróż powrotną około godziny 13:00. Do Szczecina na dworzec PKP dotrzemy około godziny 21:00.  Dzień wymiany załóg jest dniem szczególnym, na jachcie przebywają wówczas dwie załogi - stara i nowa, która przyjechała z Polski mikrobusem wcześnie rano. Wymaga to od wszystkich wyrozumiałości i żeglarskiej życzliwości. 

 

STAŻ I SZKOLENIE

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy i odbywa się na akwenie pływowym. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie. Żegluga na akwenie pływowym o skoku pływu powyżej 1.5 metra to unikalne doświadczenie. W trakcie rejsu zobaczysz jak ważne jest poznanie zjawiska pływów i prądów pływowych. Jak je przewidywać, liczyć, planować i uwzględniać w nawigacji.   

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 70-100 godzin, w zależności od pogody i  intensywności rejsu. 

 

Pyszne wyżywienie

 Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. 
Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.

Dla wegetarian przygotowujemy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych takich jak wegańska czy bezglutenowa. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu.  

Jacht

Bavaria Cruiser 46 (2020) - Catilina

Nazwa: Catilina
Typ: Bavaria Cruiser 46
Rocznik: 2020
Długość: 14,24 m
Szerokość: 4,35 m
Ilość kabin: 4
Ilość WC: 3
Zanurzenie: 2,10 m
Żagle: 122 m²
Silnik: 55 KM

Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie Bavaria Cruiser 46 z rocznika 2020. Jacht jeszcze pachnie nowością! Ten jacht został wyróżniony prestiżową nagrodą "European Yacht of the Year" i wcale nas to nie dziwi. 

Nasza "bawarka" jest duża. 14 i pół metra długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.  

Cztery dwuosobowe kabiny, trzy łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!  

 
Rejsy po Północnym

Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 9 osób załogi. Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.  

Rejsy po Morzu Północnym


Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa). 

 Rejsy po Północnym


Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy  osobiste, ale i prowiant na cały rejs. 


Rejsy pływowe

Rejs w Chorwacji - wnętrze jachtu
 

 
 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, dziobowy ster strumieniowy, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, radio VHF z DSC, automatyczna tratwa ratunkowa, ręczne radio VHF, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki, dwie toalety morskie, dwa prysznice z ciepłą wodą, ogrzewanie, radio z USB, świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL)

 

Rejs morski w pierwszej klasie


Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na nowym jachcie z rocznika 2019. A ponadto ograniczamy liczbę uczestników do 8 osób. Czyli wszyscy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.

Nasz rejs nie jest najtańszy. Na pewno w sieci znajdziesz tańsze propozycje. Ale my chcemy Ci zagwarantować zupełnie nowy jacht, doskonałą organizację i profesjonalnego kapitana. I z doświadczenia wiemy, że warto za taką jakość zapłacić uczciwą cenę. 

 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu wraz z transportem: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500, bilet lotniczy (z bagażem 20kg)  z wybranego lotniska w Polsce do Londynu, transfer autobusem lotniskowym z lotniska do centrum Londynu, transfer komfortowym mikrobusem z Amsterdamu do Szczecina,  minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu Premium! 
Rezygnacja z przelotu z Polski do Londynu jest możliwa i obniża cenę rejsu o 500 zł. Wystarczy w trakcie rezerwacji zaznaczyć odpowiednią opcję.  
Nie stosujemy
 składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.  
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej. 


sprawdź szczegóły płatności