Rejsy

Rejs DW01


1321 PLN

1390 PLN

Rozpoczęcie bałtyckiego sezonu

  • Termin: 07.04.2018 - 14.04.2018
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 60-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 7
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Świnoujście Kopenhaga Bornholm Christiansø Świnoujście

Czas na pierwszy rejs w sezonie!

Zima była długa. Za długa! Najwyższy czas poczuć już wiatr w żaglach, delikatny przechył i przyjemne kołysanie fal. Kwietniowe rejsy mają swój niepowtarzalny urok. Fakt - jest zimno. Ale to nikogo nie zraża - wystarczy przecież zabrać dodatkowy polar.  

Na pierwsze rejsy w sezonie nie płyną ludzie przypadkowi. Zawsze znajdziesz się w gronie podobnych Tobie pasjonatów żeglarstwa. To tworzy świetną atmosferę na jachcie, pozwala szybko dograć załogę i przeprowadzić intensywny i wesoły rejs. Z doskonałym balansem między zabawą, szkoleniem i odpoczynkiem. 

 

Zaczynamy

Rejs zaczynamy w Świnoujściu w Marinie Północnej o godzinie 16:00. Zaprowiantowany i przygotowany do żeglugi jacht będzie czekał przy nabrzeżu. Kapitan przeprowadzi podstawowe szkolenie żeglarskie, omówi trasę rejsu i aktualne warunki pogodowe. Po zaoznaniu się z jachtem i rozpakowaniu rzeczy osobistych będziemy gotowi do wypłynięcia. Świnoujście opuścimy w sobotę wieczorem lub w niedzielę rano. 

 

 

Plan rejsu

Plan naszego rejsu jest prosty i jasny: dobra żeglarska zabawa, duża dawka nowej wiedzy i doświadczenia oraz dopłynięcie do Kopenhagi, na Bornholm i Christianso. Jak to w życiu - szczególnie w życiu żeglarza - to pogoda i wiatr zweryfikują nasze plany. Ale dzielny jacht, doświadczony kapitan i gotowa do działania załoga dają gwarancję powodzenia. 

W pierwszym etapie rejsu postaramy się dopłynąć do Kopenhagi. Przepłynięcie około 130 mil morskich na północ powinno nam zająć półtorej do dwóch dób. Pierwsza noc na otwartym morzu na wszystkich robi olbrzymie wrażenie. Po dopłynięciu do portu jeden dzień poświęcimy na zwiedzanie miasta. A jest tam co robić i każdy znajdzie coś dla siebie. 

Gdy wypłyniemy z Kopenhagi, przez ciasny Sund pożeglujemy w stronę urokliwego kanału Falsterbo, który wyprowadzi nas na otwarty Bałtyk. Stąd płyniemy prosto na Bornholm. Może uda się zatrzymać w dwóch portach? Optymalnie byłoby stanąć w Hasle i w Gudhjem. Te malutkie bornholmskie przystanie są najbardziej niezwykłe. 

Po Gudhjem skierujemy dziób w stronę wysepki Christianso - prawie bezludnego skrawka lądu na środku Bałtyku. 

Ostatni etap to ponad 100 mil morskich żeglugi w stronę Świnoujścia. Tak, aby po raz ostatni w tym rejsie poczuć rytm wacht i nocne niebo nad pokładem. 

 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 70-90 godzin. 

 

 

Kapitan


Darek
Kowalski

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 55 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 30.000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Darek dołączył do Kubryka trzy lata temu. Jego bogate doświadczenie żeglarskie skutkuje niezliczoną ilością barwnych opowieści, które umilą nocne wachty i wieczory w  portach. Pozytywna atmosfera na jachcie to nieodłączny element rejsów  z Darkiem.  Załoganci cenią go za cierpliwość i poczucie bezpieczeństwa, jakie wprowadza na jachcie.  Te cechy sprawiają, że zarówno osoby wybierające się na morze kolejny raz, jak i te stawiające pierwsze kroki w żeglarskiej przygodzie, będą czuły się komfortowo, a rejs na długo zapisze się jako piękne wspomnienie i powód do planowania kolejnych wypraw. 


O sobie

Nazywam się Kowalski, Darek Kowalski i pochodzę znad Bałtyku, a to może prowokować do tego, że niektórzy nazywają mnie żeglarzem. Ja natomiast skłaniam się bardziej ku stwierdzeniu, że i owszem pływać lubię, pływać mi się zdarza i to wcale nie mało, to wciąż nie mam odwagi nazywać siebie jeszcze pełnoprawnym żeglarzem. I choć w ostatnich latach udało mi się przepłynąć dobrych kilka tysięcy mil morskich pod żaglami, to wciąż pokora i wielki respekt do dwóch żywiołów, jakim są wiatr i woda nakazuje mi nazywać siebie jedynie facetem stojącym za sterem jachtu pod jego żaglami.

 

Jacht

Bavaria 38 holiday (2009) - Duch Wiatru

Nazwa: Duch Wiatru
Typ: Bavaria 38 holiday
Rocznik: 2009
Długość: 11.56 m
Szerokość: 3.82 m
Ilość kabin: 3
Ilość WC: 1
Zanurzenie: 1.55 m
Żagle: 70 m²
Silnik: 55 KM

Duch Wiatru to młodszy kolega Ducha Morza. Tej wielkości Bavaria sprawdza się w bałtyckich rejsach doskonale. Jest szybka, bezpieczna i wygodna. Trzy kabiny, duża messa, dobrze wyposażony kambuz oraz toaleta z prysznicem zapewniają komfort. Jacht pod żaglami pływa bardzo sprawnie a mocny silnik pomaga w osiągnięciu każdego celu w trakcie flauty. 

Wyposażyliśmy nasz jacht we wszystko co żeglarzowi w trakcie bałtyckiego rejsu może być potrzebne. Do Waszej dyspozycji są również ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel oraz możliwość korzystania z profesjonalnych sztormiaków morskich. 

Zapraszamy na pokład Ducha Wiatru! 

 

Żagle

Jacht wyposażony jest w komplet nowych i mocnych żagli. Genua o powierzchni 40 m² rolowana jest na sztywnym sztagu. Grot o powierzchni 38 m² refowany jest tradycyjnie. System rolowania genuy pozwala bardzo szybko i prosto dostosowywać powierzchnię ożaglowania do aktualnych warunków pogodowych.

Silnik

Gdyby dopadła nas flauta, stacjonarny silnik Volvo-Penta o mocy 40KM pozwala osiągnąć prędkość 4.5 węzła. Zbiornik paliwa o pojemności 120 litrów umożliwia przepłynięcie około 300 mil morskich. A dodatkowo silnik podgrzewa ciepłą wodę w prysznicu i kambuzie.

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, radar, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, kuchenka mikrofalowa, lodówka, grill elektryczny, czajnik elektryczny, toaleta morska, prysznic z ciepłą wodą, radio z CD, telewizor LCD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie

Wnętrze

Wnętrze Bavarii 38 holiday składaja się z trzech dwuosobowych kabin, mesy (salonu), kambuza (kuchni), łazienki z prysznicem i toaletą oraz stanowiska nawigacyjnego.

Całość jest wyposażona w sposób bardzo komfortowy. Na jachcie zainstalowanie jest ogrzewanie Webasto, które bardzo przydaje się w chłodne i mokre dni. Zadbaliśmy o system nagłośnienia stereo wraz z odtwarzaczem CD, MP3 i radiem. Na jachcie znajdziecie również  telewizor LCD wraz z odtwarzaczem DVD. Stworzyliśmy bibliotekę muzyczną jak i filmową o tematyce żeglarskiej i nie tylko. Każdy na pewno znajdzie w niej coś dla siebie. W łazience oprócz toalety i umywalki znajduje się prysznic z ciepłą wodą. Aby zwiększyć autonomię jachtu na morzu, dodatkowo zostały wbudowane zbiorniki z wodą słodką (210+150 l). Kuchnia wyposażona jest w mikrofalówkę, dwupalnikową kuchenkę gazową i piekarnik.

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR). 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników. 


sprawdź szczegóły płatności