Rejsy

Rejs LP04


1386 PLN

1490 PLN

Szkiery Sztokholmu i Gotlandia

  • Termin: 05.05.2018 - 12.05.2018
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 70-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 6
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Sztokholm Nynashamn Visby Gdańsk

Jak po sznurku. Ze Szwecji do Polski

Rejs zaczynamy w Szwecji, w Sztokholmie, który ma w swojej ofercie wszytko, czego dusza zapragnie. Możemy zafundować sobie zastrzyk adrenaliny wybierając się do parku rozrywki Gröna Lund lub przenieść się w czasie w Vasa Museum. Możemy też zrelaksować się w Aquaria Vattenmuseum. A wszytko to w odległości 5 minut spacerem od jachtu. 

Wierząc, że rejs to nie tylko porty - choć i te mają swoją magię i od wieków czarują żeglarzy- stawiamy na pływanie. W tym rejsie przetniemy Bałtyk na pół. Będzie żeglarsko, będzie morsko.  Jeżeli nocne wachty i dwie doby w morzu brzmią jak obietnica przygodny, ten rejs jest dla Ciebie. 

Po więcej informacji zerknij w szczegóły trasy pod mapą.

 

 

wyświetl szczegóły trasy

Zbiórka i rozpoczęcie rejsu

Rejs rozpoczynamy w Sztokholmie w Marinie Vaasahamn w sobotę 05.05.2018 r. Jest to dzień organizacyjny, w którym nowa załoga przylatuje do Sztokholmu o różnych godzinach, podobnie jak stara załoga opuszcza jacht w różnym czasie. Taka sytuacja wymaga od obu załóg współdziałania i odrobiny wyrozumiałości. 

Przelot z Polski do Sztokholmu nie jest wliczony w cenę rejsu i uczestnicy organizują go we własnym zakresie i na własny koszt. Bezpośrednie połączenia lotnicze oferują RyanAir, WizzAir i LOT, a ceny biletów są bardzo atrakcyjne. Łatwy i szybki jest również transfer z lotniska do mariny. Z przyjemnością pomagamy i doradzamy przy organizacji podróży. 

W sobotę kapitan przywita załogę na jachcie, przeprowadzi przeszkolenie oraz zapozna z jachtem i jego obsługą. Z mariny wypłyniemy w niedzielę. 

 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty i odpowiadają za prowadzenie jachtu. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać minimum 70-90 godzin.

 

Kapitan


Michał
Olszewski

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 35 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 40.000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Michał dołączył do załogi Kubryka cztery lata temu wnosząc tym samym nową jakość.
Początkowo trudno nam było uwierzyć, że ktoś może otrzymywać wyłącznie pozytywne opinie, jednak w przypadku Michała okazało się to faktem.
Załoganci cenią Michała za cierpliwość, poczucie humoru, spokój oraz olbrzymią wiedzę żeglarską, którą chętnie przekazuje dalej. 
Prywatnie Michał to zdolny architekt zafascynowany podróżami, kinem i filmem.  Jedną z cenniejszych cech Michała, sprawiającą, że każdy w jego towarzystwie czuje się dobrze,  jest to, że lubi ludzi. To naprawdę wyjątkowa cecha. 


Zachęcamy do obejrzenia filmowego projektu Michała Olszewskiego Żeglujące Głowy


O sobie

Żeglarstwo daje mi możliwośc spotykania niesamowitych ludzi. Rejs zaczynam od dowiedzenia się od załogi jakie ma oczekiwania i na tej podstawie wspólnie ustalamy jak rejs będzie przebiegał, ile będzie pływania, ile zwiedzania i ile szkolenia. Ważne, żeby każdy czuł się dobrze. Chętnie odpowiadam na wszelkie pytania i dzielę się wiedzą, dając załodze możliwe dużo swobody.

Jacht

Bavaria Cruiser 37 (2018) - Lilla W

Nazwa: Lilla W
Typ: Bavaria Cruiser 37
Rocznik: 2018
Długość: 11.30 m
Szerokość: 3.67 m
Ilość kabin: 3
Ilość WC: 1
Zanurzenie: 1.95 m
Żagle: 65 m²
Silnik: 29 KM

Lilla W to najnowszy jacht w naszej flocie - odbieramy go w marcu 2018 roku! Bavaria Cruiser 37 to najnowsza konstrukcja niemieckiej stoczni. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Naszą jednostkę wyposażyliśmy zdecydowanie ponad standardowo - najnowsza elektronika nawigacyjna, sportowy maszt i kompozytowe koła sterowe, teakowy pokład, nowoczesne żagle. Wszystko, aby zapewnić Wam to, co we współczesnym żeglarstwie turystycznym najlepsze.  

Zapraszamy na pokład Lilla W! 

 

Żagle

Triradialny, rolowany fok oraz biradialny rolowany do masztu grot to najlepsze z dostępnych w turystycznym żeglarstwie żagli. I takie mamy właśnie na Little Lady! Ponad 65 m² powierzchni lekkich i wytrzymałych żagli może rozpędzić jacht nawet do 8.5 węzłów. A taka prędkość naprawdę robi wrażenie na jedenastometrowym jachcie. Łatwe refowanie z kokpitu jest dodatkową zaletą.

Silnik

Najnowszy, ekonomiczny silnik stacjonarny Volvo-Penta o mocy 29KM i przekładnia saildrive pozwalają osiągnąć prędkość 4.0 węzłów. Zbiornik paliwa o pojemności 120 litrów umożliwia przepłynięcie około 300 mil morskich. Silnik zapewnia również podgrzewanie wody na jachcie i ładowanie akumulatorów. 


 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS z mapami elektronicznymi w kokpicie, AIS, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, pneumatyczna tratwa ratunkowa, radio VHF z DSC, zestaw pirotechniki, automatyczne kamizelki ratunkowe z uprzężą bezpieczeństwa, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, kuchenka mikrofalowa, lodówka, grill elektryczny, czajnik elektryczny, elektryczna toaleta morska, prysznic z ciepłą wodą, radio z CD, ogrzewanie Webasto, świeża pościel, sztormiaki morskie
 

Wnętrze

Bavaria Cruiser 37 ma bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane wnętrze. Jasne kolory, masa światła i zaskakująco dużo przestrzeni - to pierwsze wrażenia po wejściu pod pokład. Mamy tutaj trzy dwuosobowe kabiny z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie.  Jedna łazienka z prysznicem oraz elektryczną toaletą. Funkcjonalny kambuz z kuchenką gazową, piekarnikiem, lodówką i kuchenką mikrofalową. Mesa z dużym stołem z rozkładanymi dwoma skrzydłami pomieści całą załogę.  

Do Waszej dyspozycji są też oczywiście ciepłe kołdry i poduszki, świeża pościel i profesjonalne sztormiaki morskie. 

 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu (pomijając lot do Sztokholmu), czyli: miejsce na jachcie, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, możliwość korzystania ze sztormiaków, ubezpieczenie KL i NNW w wersji minimalnej (KL 10.000 EUR, NNW 2.500 EUR). 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Zapewniamy  niezmienność ceny. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników. 

 

 

Rejs morski w pierwszej klasie


Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na fabrycznie nowym jachcie z rocznika 2018. A ponadto ograniczamy liczbę załogi do 6 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.

 


sprawdź szczegóły płatności