Rejsy

Rejs GA13


2138 PLN

2250 PLN

Gotlandia i szkiery Sztokholmu

  • Termin: 16.07.2022 - 23.07.2022
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 70-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 8
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 0
Gdańsk Visby Utö szkiery Sztokholm

Elastyczne zasady rezerwacji

W okresie niepewności związanej z koronawirusem chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! 

Oto nasza propozycja:

 Zaliczka zmniejszona do 10% ceny rejsu;
 Dopłata pozostałych 90% na 21 dni przed rozpoczęciem rejsu;
 W przypadku odwołania rejsu ze względu na COVID-19 natychmiastowy zwrot wpłaconych opłat, bez potrąceń.

Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero wówczas, gdy będzie na 100% wiadomo czy rejs się odbędzie. Jeżeli ze względu na wirusa zamknięte będą granice, obowiązywać będzie kwarantanna po powrocie lub ograniczona będzie możliwość żeglowania - odwołamy rejs i natychmiast zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze.

 

Płyniemy do Sztokholmu!

Przetniemy Bałtyk na pół i zakochując się w Gotlandii i szkierach dotrzemy do Sztokholmu, gdzie część załogi zdecyduje się na ekstremalne emocje w parku rozrywki Gröna Lund, reszta wybierze się w podróż w czasie do Vasa Museum.  Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby odwiedzić oba miejsca. Sztokholm to wyjątkowe miasto, które jest w stanie zadowolić najbardziej wybrednych. 



Podczas tego tygodnia będzie żeglarsko, wiele godzin pod żaglami, długie rozmowy przy kubku aromatycznej herbaty i widoki, które przepełnią pamięć aparatów i telefonów.

Kapitan podzieli się swoją szeroką żeglarską wiedzą, zaczaruje morskimi opowieściami i odkryje takie miejsca na mapie Bałtyku, o których nie mieliście pojęcia. 



Po więcej informacji zerknij w szczegóły trasy pod mapą. 

 

Zbiórka, rozpoczęcie i zakończenie rejsu

Rejs rozpoczynamy w sercu starego miasta w Gdańsku.  O godzinie 16:00 czekamy na Ciebie w Marinie Gdańsk przy ulicy Szafarnia. Dojazd z dworca PKP zajmuje kilkanaście minut. Jeżeli przyjedziesz samochodem, możesz zostawić go na pobliskich parkingach strzeżonych, np. przy ul. Kurza 1 lub Angielska Grobla 19.  
Sobota to czas na zaokrętowanie, rozpakowanie swoich rzeczy osobistych i prowiantu, zapoznanie z jachtem, szkolenie żeglarskie i naukę obsługi jednostki. Wypływamy w niedzielę rano lub - o ile warunki pozwalają - w sobotę wieczorem na Hel. 

Do Sztokholmu staramy się wpłynąć już w piątek, a rejs kończymy w sobotę. Ze względu na fakt, że uczestnicy mają powrotne samoloty o różnych godzinach, nie ustalamy godziny zakończenia rejsu. Cała niedziela jest dniem techniczno-organizacyjnym.    

 

 

Zakończenie rejsu i powrót

Rejs kończymy w Sztokholmie w Marinia Vaasahamn w sobotę 23.07.2022 r. Jest to dzień organizacyjny, gdy stara załoga opuszcza jacht o różnych godzinach, a nowa załoga przylatuje do Sztokholmu i również o różnym czasie pojawia się na jachcie. Taka sytuacja wymaga od wszystkich odrobiny tolerancji. 

Powrót ze Sztokholmu nie jest wliczony w cenę rejsu i uczestnicy organizują go we własnym zakresie i na własny koszt. Z przyjemnością pomożemy i doradzimy jak najłatwiej dostać się do Polski. Ze Sztokholmu latają bezposrednio do Polski RyanAir, WizzAir i LOT. Bilety są tanie, a transfer z mariny na lotnisko szybki i wygodny. 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie. 

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 60-90 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.

 

Pyszne wyżywienie

Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. 
Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.

Dla wegetarian przygotowujemy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych takich jak wegańska czy bezglutenowa. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu. 

 

Kapitan


Piotr
Zieliński

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 35 lat
  • Stopień: kapitan jachtowy
  • Staż morski: 30 000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Piotr związany jest z Kubrykiem od kilku lat. Od 2021 roku pływa z nami jako skipper i zdobył sobie pokaźne grono wielbicieli. Pełen energii i ogromnego zaangażowania. Żeglarstwo jest jego pasją, czymś co go fascynuje, jego sposobem na życie, dlatego załogi wracające z rejsów z Piotem są nim zachwycone. 

Gdy nie żegluje, chodzi po górach, wędruje ze swoim Alaskanem. Marzy o wyprawie na Syberię. Lubi słuchać opowieści i snuć swoje. Sztormować woli w porcie. 

Tak o Piotrze napisali członkowie jego załóg:

"Piotr jest dobrym kapitanem. Sam żegluje z pasją i chce, aby inni mogli czerpać radość z pływania. Wykazuje się empatią względem załogi. Dużo wyjaśnia i tłumaczy. Dba o bezpieczeństwo." Dorota Szadkowska

"Piotr - właściwy człowiek na właściwym miejscu, najkrócej rzecz ujmując. Bardzo sympatyczny, kontaktowy, cierpliwy, mimo zmęczenia, małej ilości snu, zawsze w formie, zawsze gotowy do pomocy, rozmowy. Same słowa uznania. Łatwo było zauważyć, że zawsze stara się wyjść na przeciw oczekiwaniom załogi, ale zawsze z zapewnieniem maksymalnego bezpieczeństwa. Wszystkim mogę polecać rejsy z Piotrem. Pod względem szkoleniowym, rejs również oceniam wysoko. Każdy członek załogi miał szanse robić wszystko na pokładzie z wyjątkiem manewrowania jachtem przy kei, co zrozumiałe." Wojciech Czubaj

"Piotrek, jako kapitan sprawdził się świetnie. Potrafi przekazywać swoją wiedzę w bardzo przystępny sposób, zachowywał spokój w każdej niepewnej sytuacji, ponadto jako człowiek jest bardzo w porządku. Mimo że był autorytetem na jachcie, nie dystansował od nas, wręcz traktował nas bardzo partnersko, co w porównaniu z moimi poprzednimi doświadczeniami (niektórzy kapitanowie traktowali załogę wojskowo i z mocnym dystansem), było niezwykle przyjemną odmianą. Bardzo dużo rzeczy się od niego nauczyłem i na pewno popłynąłbym z nim w kolejny rejs" Paweł Radziszewski


O sobie

Moja przygoda z żeglarstwem zaczęła się o dziwo nie na wielkich jeziorach mazurskich, a na Morzu Bałtyckim. Latami marząc o dalekich wyprawach morskich, pochłonięty bieżącymi sprawami dnia codziennego, w końcu postanowiłem spróbować. Do dziś pamiętam uczucie gdy pierwszy raz postawiłem stopę na pokładzie jachtu. Był to rejs ze Świnoujścia do Szwecji i z powrotem. Pod czujnym okiem kapitana Jerzego Gąsowskiego zdobywałem nowe umiejętności i doświadczenia. Miesiąc później ponownie wyruszyłem na morze. Czas mijał, a ja odwiedzałem kolejne porty Morza Bałtyckiego, Śródziemnego, Północnego oraz Atlantyku.

Czym dla mnie jest żeglarstwo? To przygoda, wolność, ciekawi ludzie, przyjaźnie, podjadanie słodyczy na nocnej wachcie i gorąca kawa o poranku. To zapierające dech miejsca, gra świateł i zachwyt. To także ciężar odpowiedzialności, respekt wobec morza i akceptacja własnych ograniczeń. Żeglarstwo to życie.

Jako kapitan jachtu na pierwszym miejscu zawsze stawiam bezpieczeństwo. Lubię przekazywać wiedzę i umiejętności. Staram się wychodzić na przeciw oczekiwaniom załogi.

Na prowadzonych przeze mnie rejsach nie może zabraknąć dobrego jedzenia, humoru i gorącej kawy:) Grasz na gitarze lub innym instrumencie? Potrafisz śpiewać? Jak dla mnie możesz nie przestawać!:)

Jacht

Bavaria Cruiser 46 (2020) - Cara

Nazwa: Cara
Typ: Bavaria Cruiser 46
Rocznik: 2020
Długość: 14.24 m
Szerokość: 4.35 m
Ilość kabin: 4
Ilość WC: 3
Zanurzenie: 2.10 m
Żagle: 122 m²
Silnik: 55 KM

Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie Bavaria Cruiser 46 z rocznika 2020. Jacht jeszcze pachnie nowością! Ten jacht został wyróżniony prestiżową nagrodą "European Yacht of the Year" i wcale nas to nie dziwi. 

Nasza "bawarka" jest duża. 14 i pół metra długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.  

Cztery dwuosobowe kabiny, trzy łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!  

 
Rejsy po Północnym

Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 9 osób załogi. Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.  

Rejsy po Morzu Północnym


Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa). 

 Rejsy po Północnym


Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy  osobiste, ale i prowiant na cały rejs. 


Rejsy pływowe

Rejs w Chorwacji - wnętrze jachtu
 
 
 
 

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, radio VHF z DSC, automatyczna tratwa ratunkowa, ręczne radio VHF, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki, dwie toalety morskie, dwa prysznice z ciepłą wodą, ogrzewanie, radio z USB, świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL)

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500, minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Bilet powrotny ze Sztokholmu do Polski nie jest wliczony w cenę rejsu. Zalecamy wykupienie pakietu Premium! 
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.  
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej. 

 

Rejs morski w pierwszej klasie


Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na fabrycznie nowym jachcie z rocznika 2020. A ponadto ograniczamy liczbę załogi do 8 osób. Czyli wszyscy uczestnicy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.

 

Informacje praktyczne


Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!

 


sprawdź szczegóły płatności