Chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! A koszty rejsu były niezmienne.
Oto nasza propozycja:
Zaliczka zmniejszona do 20% ceny rejsu;
Dopłata pozostałych 80% na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu;
Gwarancja niezmiennej ceny od momentu rezerwacji;
Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca oraz niezmienną cenę. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu.
Jeżeli w trakcie roku będziemy zmuszeni do podniesienia ceny kursu - podwyżka nie będzie dotyczyć osób, które mają zrobioną rezerwację. Gwarantujemy niezmienioną cenę.
To wyjątkowy rejs. Płyniemy w jedną stronę. Daje nam to olbrzymie możliwości turystyczne i żeglarskie. Podczas tego tygodnia będzie żeglarsko, wiele godzin pod żaglami, długie rozmowy przy kubku aromatycznej kawy i widoki, które przepełnią pamięć aparatów i telefonów.
Kapitan podzieli się swoją szeroką żeglarską wiedzą, zaczaruje morskimi opowieściami i odkryje takie miejsca na mapie Bałtyku, o których nie mieliście pojęcia. Po szkoleniu, rozpakowaniu i ustaleniu planu rejsu ruszymy w morze.
Rejs tradycyjnie zaczynamy w Gdańsku, który często, z powodu portu zaczynającego lub kończącego rejs, traktowany jest jak przystanek, trochę w biegu, pominięty z pośpiechu. A co, gdyby poświęcić mu chwilę i odkryć co kryje to niezwykłe miasto?
Historia początków Gdańska sięga IX wieku, jednak ślady osad na tym terenie pochodzą z młodszej epoki kamiennej 2500 – 1700 p.n.e. To tu swój początek miał tzw. Bursztynowy Szlak. Gdańsk był niemym świadkiem rozbiorów i dramatu II wojny światowej. W XVII wieku Gdańsk wszedł w tzw. Złoty Okres. W mieście mieszkało 77 tysięcy ludzi i było ono jednym z najbogatszych i największych w Europie. Spośród nadbałtyckich miast jedynie Kopenhaga mogła równać się z Gdańskiem. Do miasta ściągali ludzie z całej Europy, ludzie nauki i sztuki, kupcy i marynarze. To właśnie wtedy wzniesiono najpiękniejsze budowle miasta, w tym ponad 300 spichrzów. Historia Gdańska, to materiał na obszerne opracowanie, zachęcam do zagłębienia się w opowieści z przeszłości. Spacer ulicami Starego Miasta nabierze wtedy zupełnie innego wymiaru.
Po opuszczeniu Gdańska, czeka nas kilkanaście godzin pięknej żeglugi, w czasie której poczujemy rytm wacht i zachwycimy się świtem na pełnym morzu. Naszym kolejnym celem jest Visby położone na zachodnim brzegu Gotlandii. Miasto już w X wieku stanowiło ważny ośrodek handlowy Wikingów. W Visby zachowało się niezwykle malownicze stare miasto, otoczone potężnymi murami obronnymi z licznymi basztami i bramami. Dominującą budowlą w panoramie miasta jest średniowieczna protestancka katedra Najświętszej Marii Panny (Visby Sankta Maria domkyrka).
Oddając cumy ruszymy na północ w stronę Sztokholmu i szkierów. To prawdziwa uczta dla zmysłów. Archipelag Sztokholmski to niemal 24 tys. wysp i wysepek. Rezerwat dzikiej przyrody, zachwycający pięknem i naturalnością . W języku szwedzkim archipelag nazywany jest skärgården, co oznacza ogród wysp. Określenie jest nad wyraz trafne. Płynąc między wyspami możemy zatrzymać się kąpiel w Bałtyku lub spacer po porośniętych kwiatami łąkach.
Żegluga zajmie nam około doby. To świetny czas by zauroczyć się rytmem wacht, zapachem kawy o świcie i obłędnymi zachodami słońca. Naszym celem jest Oxelösund maleńki port pełen niesamowitego uroku. Po gwarnym Sztokholmie, tu będziemy mogli trochę odpocząć. Jeżeli lubicie piesze wędrówki warto udać się do rezerwatu przyrody Femöre, gdzie znajduje się kilka oznaczonych szlaków turystycznych, między innymi Sörmlandsleden, który prowadzi na półwysep Femörehuvud i wokół niego. Dla fanów militariów polecamy Femörefortet tajną, podziemną fortecę artyleryjską z czasów zimnej wojny. Odwiedzimy też Utö znaną z kopalni rudy żelaza, niezwykłej i zachwycającej przyrody oraz ponad 200-letniego młyna.
Po opuszczeniu Utö, skierujemy się w stronę Sztokholmu. To wyjątkowe miasto, które jest w stanie zadowolić najbardziej wybrednych. Część załogi być może zdecyduje się na ekstremalne emocje w parku rozrywki Gröna Lund, reszta wybierze się w podróż w czasie do Vasa Museum. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby odwiedzić oba miejsca lub dać się porwać wirowi szwedzkiej stolicy.
Proszę pamiętać, że przebieg żeglarskiego rejsu morskiego jest w ogromnym stopniu uzależniony od bardzo wielu czynników, w tym od warunków pogodowych, tolerancji warunków morskich przez załogę, kwestii technicznych związanych z jachtem i wielu, wielu innych. Podana trasa jak i opis rejsu jest jedynie naszym planem. Zawsze staramy się go zrealizować w pełni, ale o ostatecznej trasie i przebiegu rejsu decyduje wyłącznie kapitan.
Dołącz do nas. Pozwól sobie na realizację swoich żeglarskich marzeń już dziś!
Rejs rozpoczynamy w sercu starego miasta w Gdańsku. Od godziny 16:00 czekamy na Ciebie w Marinie Gdańsk przy ulicy Szafarnia. Jeżeli przyjeżdżasz do Gdańska wcześniej, możesz przed 16:00 zostawić na jachcie bagaż. Przechowamy go w kabinie dziobowej, a Ty będziesz mogła/mógł miło spędzić czas w Gdańsku, do momentu zbiórki. Tuż przy marinie znajduje się ogromna liczba kawiarni, barów, knajpek i restauracji.
Dojazd z dworca PKP zajmuje kilkanaście minut. Jeżeli przyjedziesz samochodem, możesz zostawić go na pobliskich parkingach strzeżonych, np. przy skrzyżowaniu ulic Kurzej i Radnej (40 zł / doba). Przy marinie znajduje się kilka miejsc parkingowych obiętych parkomatem.
Sobota to czas na zaokrętowanie, rozpakowanie swoich rzeczy osobistych i prowiantu, zapoznanie z jachtem, szkolenie żeglarskie i naukę obsługi jednostki. Wypływamy w niedzielę rano lub - o ile warunki pozwalają - w sobotę wieczorem, najczęściej na Hel.
Rejs kończymy w Sztokholmie w Marinia Vaasahamn w sobotę 19.07. Jest to dzień organizacyjny, gdy stara załoga opuszcza jacht o różnych godzinach, a nowa załoga przylatuje do Sztokholmu i również w różnym czasie pojawia się na jachcie. Taka sytuacja wymaga od wszystkich odrobiny wyrozumiałości i tolerancji.
Powrót ze Sztokholmu nie jest wliczony w cenę rejsu i uczestnicy organizują go we własnym zakresie i na własny koszt. Z przyjemnością pomożemy i doradzimy jak najłatwiej dostać się do Polski. Ze Sztokholmu latają bezposrednio do Polski RyanAir, WizzAir i LOT. Bilety są tanie, a transfer z mariny na lotnisko szybki i wygodny.
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument akceptowany przez PZŻ, potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 60-90 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.
Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.
Dla wegetarian zapewniamy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych, takich jak wegańska, bezglutenowa, keto i inne. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu.
Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)
To my, jeszcze przed rejsem, robimy zakupy prowiantu i dostarczamy je na jacht. Przygotowujemy gotowe, domowe obiady, aby ograniczyć ilość gotowania. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu!
Rejs będzie prowadził jeden z naszych sprawdzonych kapitanów, z którym Kubryk współpracuje od długiego czasu. W tym momencie tworzymy jeszcze ostateczny grafik pracy naszych skipperów. Gdy tylko będzie on gotowy, opis kapitana pojawi się w tym miejscu.
Do wyboru kapitana przykładamy jeszcze większą wagę, niż do wyboru jachtu. Choć żeglujemy na świetnych jednostkach, to wiele razy słyszymy od uczestników naszych rejsów "z tym kapitanem popłynę choćby na drzwiach od stodoły". I takich właśnie kapitanów wybieramy na nasze rejsy.
A oto duża część naszej skipperskiej ekipy na sezon 2023:
Kapitan, który będzie prowadził (bądź która będzie prowadziła) ten rejs powie o sobie, że uwielbia żeglować po morzu. Robi to od lat, a wciąż sprawia to mu frajdę jak za pierwszym razem. Powie, że lubi ludzi, lubi miłą i swobodną atmosferę na jachcie, lubi poznawać nowe osoby. Ale nade wszystko dba o bezpieczeństwo i bezstresowy powrót do portu.
Skąd wiemy co o sobie powie kapitan? To proste - kogoś kto myśli inaczej, nie spotkasz na naszym pokładzie.
Nazwa: | Crazy |
---|---|
Typ: | Bavaria Cruiser 46 |
Rocznik: | 2020 |
Długość: | 14.24 m |
Szerokość: | 4.35 m |
Ilość kabin: | 4 |
---|---|
Ilość WC: | 3 |
Zanurzenie: | 2.10 m |
Żagle: | 122 m² |
Silnik: | 55 KM |
Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie Bavaria Cruiser 46 z rocznika 2020. To praktycznie nowy jacht jeszcze pachnący nowością! Ten jacht został wyróżniony prestiżową nagrodą "European Yacht of the Year" i wcale nas to nie dziwi.
Nasza "bawarka" jest duża. 14 i pół metra długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.
Cztery dwuosobowe kabiny, trzy łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!
Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 9 osób załogi. Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.
Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa).
Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy osobiste, ale i prowiant na cały rejs.
Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500 (rozmiary M do XL), minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu ubezpieczenia Premium w trakcie rezerwacji rejsu.
Powrót ze Sztokholmu nie jest wliczony w cenę rejsu, a uczestnicy organizują go we własnym zakresie.
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej.
Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na nowym jachcie z rocznika 2022. A ponadto ograniczamy liczbę uczestników do 8 osób. Czyli uczestnicy wszyscy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.
Nasz rejs nie jest najtańszy. Na pewno w sieci znajdziesz tańsze propozycje. Ale my chcemy Ci zagwarantować zupełnie nowy jacht, doskonałą organizację i profesjonalnego kapitana. I z doświadczenia wiemy, że warto za taką jakość zapłacić uczciwą cenę.
Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!
Zawsze z przyjemnością porozmawiamy o naszych rejsach. Podpowiemy, doradzimy, dobierzemy najlepszą imprezę dostosowaną do Twoich oczekiwań. Napisz lub zadzwoń do nas! Chętnie pomożemy.