Chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! A koszty rejsu były niezmienne.
Oto nasza propozycja:
Zaliczka zmniejszona do 20% ceny rejsu;
Dopłata pozostałych 80% na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu;
Gwarancja niezmiennej ceny od momentu rezerwacji;
Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca oraz niezmienną cenę. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu.
Jeżeli w trakcie roku będziemy zmuszeni do podniesienia ceny kursu - podwyżka nie będzie dotyczyć osób, które mają zrobioną rezerwację. Gwarantujemy niezmienioną cenę.
To wyjątkowy rejs. Płyniemy w jedną stronę. Daje nam to olbrzymie możliwości turystyczne i żeglarskie. Podczas tego tygodnia będzie żeglarsko, wiele godzin pod żaglami, długie rozmowy przy kubku aromatycznej kawy i widoki, które przepełnią pamięć aparatów i telefonów.
Kapitan podzieli się swoją szeroką żeglarską wiedzą, zaczaruje morskimi opowieściami i odkryje takie miejsca na mapie Bałtyku, o których nie mieliście pojęcia. Po szkoleniu, rozpakowaniu i ustaleniu planu rejsu ruszymy w morze.
Rejs tradycyjnie zaczynamy w Gdańsku, który często, z powodu portu zaczynającego lub kończącego rejs, traktowany jest jak przystanek, trochę w biegu, pominięty z pośpiechu. A co, gdyby poświęcić mu chwilę i odkryć co kryje to niezwykłe miasto?
Historia początków Gdańska sięga IX wieku, jednak ślady osad na tym terenie pochodzą z młodszej epoki kamiennej 2500 – 1700 p.n.e. To tu swój początek miał tzw. Bursztynowy Szlak. Gdańsk był niemym świadkiem rozbiorów i dramatu II wojny światowej. W XVII wieku Gdańsk wszedł w tzw. Złoty Okres. W mieście mieszkało 77 tysięcy ludzi i było ono jednym z najbogatszych i największych w Europie. Spośród nadbałtyckich miast jedynie Kopenhaga mogła równać się z Gdańskiem. Do miasta ściągali ludzie z całej Europy, ludzie nauki i sztuki, kupcy i marynarze. To właśnie wtedy wzniesiono najpiękniejsze budowle miasta, w tym ponad 300 spichrzów. Historia Gdańska, to materiał na obszerne opracowanie, zachęcam do zagłębienia się w opowieści z przeszłości. Spacer ulicami Starego Miasta nabierze wtedy zupełnie innego wymiaru.
Po opuszczeniu Gdańska, czeka nas kilkanaście godzin pięknej żeglugi, w czasie której poczujemy rytm wacht i zachwycimy się świtem na pełnym morzu. Naszym kolejnym celem jest Visby położone na zachodnim brzegu Gotlandii. Miasto już w X wieku stanowiło ważny ośrodek handlowy Wikingów. W Visby zachowało się niezwykle malownicze stare miasto, otoczone potężnymi murami obronnymi z licznymi basztami i bramami. Dominującą budowlą w panoramie miasta jest średniowieczna protestancka katedra Najświętszej Marii Panny (Visby Sankta Maria domkyrka).

Oddając cumy ruszymy na północ w stronę Sztokholmu i szkierów. To prawdziwa uczta dla zmysłów. Archipelag Sztokholmski to niemal 24 tys. wysp i wysepek. Rezerwat dzikiej przyrody, zachwycający pięknem i naturalnością . W języku szwedzkim archipelag nazywany jest skärgården, co oznacza ogród wysp. Określenie jest nad wyraz trafne. Płynąc między wyspami możemy zatrzymać się kąpiel w Bałtyku lub spacer po porośniętych kwiatami łąkach. 
Żegluga zajmie nam około doby. To świetny czas by zauroczyć się rytmem wacht, zapachem kawy o świcie i obłędnymi zachodami słońca. Naszym celem jest Oxelösund maleńki port pełen niesamowitego uroku. Po gwarnym Sztokholmie, tu będziemy mogli trochę odpocząć. Jeżeli lubicie piesze wędrówki warto udać się do rezerwatu przyrody Femöre, gdzie znajduje się kilka oznaczonych szlaków turystycznych, między innymi Sörmlandsleden, który prowadzi na półwysep Femörehuvud i wokół niego. Dla fanów militariów polecamy Femörefortet tajną, podziemną fortecę artyleryjską z czasów zimnej wojny. Odwiedzimy też Utö znaną z kopalni rudy żelaza, niezwykłej i zachwycającej przyrody oraz ponad 200-letniego młyna.

Po opuszczeniu Utö, skierujemy się w stronę Sztokholmu. To wyjątkowe miasto, które jest w stanie zadowolić najbardziej wybrednych. Część załogi być może zdecyduje się na ekstremalne emocje w parku rozrywki Gröna Lund, reszta wybierze się w podróż w czasie do Vasa Museum. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby odwiedzić oba miejsca lub dać się porwać wirowi szwedzkiej stolicy.

Proszę pamiętać, że przebieg żeglarskiego rejsu morskiego jest w ogromnym stopniu uzależniony od bardzo wielu czynników, w tym od warunków pogodowych, tolerancji warunków morskich przez załogę, kwestii technicznych związanych z jachtem i wielu, wielu innych. Podana trasa jak i opis rejsu jest jedynie naszym planem. Zawsze staramy się go zrealizować w pełni, ale o ostatecznej trasie i przebiegu rejsu decyduje wyłącznie kapitan. .jpg)
Dołącz do nas. Pozwól sobie na realizację swoich żeglarskich marzeń już dziś!
Rejs rozpoczynamy w Sztokholmie, w Marinie Vassahamn znajdującej się w sercu starego miasta. Nie ustalamy dokładnej godziny zbiórki, ponieważ załoga przylatuje o różnych godzinach. Czekamy na Was na pokładzie przez cały dzień. Gdy wszyscy będziemy już w komplecie, kapitan przeprowadzi szkolenie i zaplanuje wypłynięcie z portu.
Sobota to czas na zaokrętowanie, rozpakowanie swoich rzeczy osobistych i prowiantu, zapoznanie z jachtem, szkolenie żeglarskie i naukę obsługi jednostki. Wypływamy w niedzielę rano lub - o ile warunki pozwalają - w sobotę wieczorem.
Rejs kończymy w sercu starego miasta w Gdańsku, w Marinie Gdańsk. Do portu wpływamy w piątek wieczorem, a w sobotę do godziny 09:00 następuje wyokrętowanie załogi.
Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku.
Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie.
Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument akceptowany przez PZŻ, potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 70-120 godzin, w zależności od pogody i intensywności rejsu. Na opinii podajemy rzeczywistą liczbę godzin spędzonych na żegludze na żaglach i silniku.
Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. O zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. My zajmiemy się zakupami i dostarczymy na pokład masę świeżych i pysznych produktów. Do wyboru będą świeże wędliny, nabiał, owoce i warzywa. Najróżniejsze produkty doskonałe na śniadanie i kolację. Obiady to głównie przygotowane wcześniej specjalnie dla nas dania (kotlety, gołąbki, bigos, pierogi, szaszłyki), które wystarczy odgrzać lub przysmażyć. Nie zabraknie oczywiście napojów bezalkoholowych, słodyczy i przekąsek.
Dla wegetarian zapewniamy specjalne produkty, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych, takich jak wegańska, bezglutenowa, keto i inne. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu.
Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)
To my, jeszcze przed rejsem, robimy zakupy prowiantu i dostarczamy je na jacht. Przygotowujemy gotowe, domowe obiady, aby ograniczyć ilość gotowania. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu!
Roman Bielicki dołączył do zespołu Kubryka w 2018 roku. Z żeglarstwem związany jest od zawsze. Już w szkole podstawowej zdobywał żeglarskie szlify pod okiem "Bractwa Żelaznej Szekli". Bogate doświadczenie i talent pedagogiczny sprawiają, że żeglując z Romanem wracamy bogatsi o nową wiedzę i umiejętności. Jego pasją jest historia morska i tradycyjna nawigacja. Gdy nie żegluje, jest nauczycielem historii i wiedzy o społeczeństwie.
Mój pierszy baltycki rejs odbyłem na jachcie s/y Jurand w 1977 roku. Od tamtej pory żeglastwo stało się nieodłącznym elementem mojego życia. Moją pasją jest historia morska oraz poznawanie nowych miejsc i przybliżanie ich innym. Fascynuje mnie sztuka tradycyjnej nawigacji.
Kocham gotować, najlepiej potrawy krajów, które odwiedzam. Chętnie gotuję dla załogi, niezależnie od warunków panujących na morzu. W wolnym czasie piszę wiersze, opowiastki i artykuły fachowych periodyków. Zapraszam serdecznie na moje rejsy :-)
| Nazwa: | Pan Kubryk |
|---|---|
| Typ: | Bavaria Cruiser 37 |
| Rocznik: | 2018 |
| Długość: | 11.30 m |
| Szerokość: | 3.67 m |
| Ilość kabin: | 3 |
|---|---|
| Ilość WC: | 1 |
| Zanurzenie: | 1.95 m |
| Żagle: | 65 m² |
| Silnik: | 29 KM |
Pan Kubryk to nasz nowiutki jacht, odebrany w 2018 roku. Ponieważ jesteśmy jego właścicielem, jest on dla nas klejnotem w koronie kubrykowej floty. Bavaria Cruiser 37 to nowa konstrukcja niemieckiej stoczni. Jacht zaprojektowany do szybkiej, komfortowej i bezpiecznej żeglugi, tak aby każdy na pokładzie czuł bezpośredni kontakt z morzem i żeglarskie emocje. Pana Kubryka wyposażyliśmy zdecydowanie ponad standardowo. Najnowsza elektronika nawigacyjna firmy Garmin, dziobowy ster strumieniowy, ogrzewanie Webasto, teakowy kokpit, nowoczesne rolowane żagle. Wszystko, aby zapewnić Wam to, co we współczesnym żeglarstwie turystycznym najlepsze. W sezonie 2019 i 2020 Pan Kubryk udowodnił jak świetnie sprawdza się na naszych bałtyckich rejsach i szkoleniach. Jesteśmy dumni z tego jachtu!
Zapraszamy na pokład Pana Kubryka!
Wnętrze naszej Bavarii Cruiser 37 jest bardzo nowocześnie i funkcjonalnie rozwiązane. Duża ilość światła, wpadająca do wnętrza jachtu przez liczne skylighty wraz z jasnym kolorem drewna i tapicerki tworzy przytulną i komfortową przestrzeń. Pod pokładem znajdują się trzy dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem i dwie pojedyncze koje w mesie. Łazienka z prysznicem z ciepłą wodą oraz morską toaletą. Funkcjonalny kambuz z dwupalnikową kuchenką gazową, piekarnikiem, lodówką i zestawem naczyń i przyborów kuchennych nawet dla zaawansowanych kucharzy.

Mesa z dużym stołem z rozkładanymi dwoma skrzydłami pomieści całą załogę. W kabinach i w mesie znajdują się liczne szafki, schowki, bakisty i jaskółki. Nie ma problemu z pomieszczeniem rzeczy osobistych i prowiantu na cały rejs.
Aby żeglowanie było jeszcze bardziej wygodne, do Waszej dyspozycji są też ciepłe kołdry i poduszki oraz świeża pościel. Osoby, które nie mają swojego sprzętu mogą skorzystać ze sztormiaków znajdujących się na wyposażeniu jachtu. Są to sztormiaki Tribord 500 w rozmiarach od M do XL, składające się z kurtki i spodni.


Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500 (rozmiary M do XL), minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu ubezpieczenia Premium w trakcie rezerwacji rejsu.
Przelot do Sztokholmu nie jest wliczony w cenę rejsu, a uczestnicy organizują go we własnym zakresie.
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu.
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej.
Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!
Zawsze z przyjemnością porozmawiamy o naszych rejsach. Podpowiemy, doradzimy, dobierzemy najlepszą imprezę dostosowaną do Twoich oczekiwań. Napisz lub zadzwoń do nas! Chętnie pomożemy.