Rejsy

Rejs PP24


3300 PLN

Piękne fiordy Norwegii

rezerwuj
  • Termin: 22.09.2024 - 29.09.2024
  • Ilość dni: 7
  • Staż: około 60-90 h stażu morskiego
  • Miejsca wolne: 5
  • Miejsca zarezerwowane: 0
  • Miejsca zajęte: 3
Bergen Haugesund Jørpeland (Preikestolen) Egersund Flekkefjord Thyboron

NISKA ZALICZKA I GWARANCJA CENY

Chcemy dać Uczestnikom naszych rejsów 100% elastyczności i pełną gwarancję bezpieczeństwa wpłaconych na rejs pieniędzy. Tak, aby rezerwacja miejsca na rejsie nie wiązała się z żadnym ryzykiem! A koszty rejsu były niezmienne.  

Oto nasza propozycja:

 Zaliczka zmniejszona do 20% ceny rejsu;
 Dopłata pozostałych 80% na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu;
 Gwarancja niezmiennej ceny od momentu rezerwacji; 

Rezerwując nasz rejs wpłacasz jedynie drobną zaliczkę, aby zagwarantować sobie dostępność miejsca oraz niezmienną cenę. Pozostałą opłatę wpłacasz dopiero na 28 dni przed rozpoczęciem rejsu. 

Jeżeli ze względu na powrót epidemii COVID19 zamknięte będą granice, obowiązywać będzie kwarantanna po powrocie lub ograniczona będzie możliwość żeglowania - odwołamy rejs i natychmiast zwrócimy Ci wszystkie wpłacone pieniądze. 

Jeżeli natomiast przez szalejącą inflację będziemy zmuszeni do podniesienia ceny rejsu - podwyżka nie będzie dotyczyć osób, które mają rezerwację.  

 

A fiordy z ręki nam jadły

Norwegia od dawna rozpala naszą wyobraźnię i chęć dokładnego jej poznania z pokładu jachtu. Monumentalne fiordy, skalne pionowe ściany wpadające do wody, wysokie na kilkaset metrów. Wodospady spływające wprost do morza. Tysiące rozrzuconych wszędzie wysepek, tworzące labirynt cieśnin i przesmyków. To wszystko tworzy widoki zapierające dech w piersi. A z pokładu jachtu Norwegia wygląda jeszcze lepiej. 

Rejsy Norwegia Bergen

Zaraz po wypłynięciu z Bergen wpłyniemy w gęstą plątaninę wysp, przesmyków, cieśnin i fiordów. To przedsmak tego co czeka nas dalej, ale i tak robi ogromne wrażenie. Choć nie jesteśmy jeszcze bardzo daleko na północy, to zmrok w nocy prawie nie nastaje. Bardziej jest to taka szarówka przed świtem. To cecha charakterystyczna norweskich rejsów. 

Rejsy w Norwegii

Klucząc między skalnymi ścianami, dopłyniemy do Haugesundu. Spokojnego, średniej wielkości, miasteczka, w którym zrobimy sobie krótki postój na odpoczynek i regenerację. Jeżeli na pokładzie są wędkarze, to tutaj możemy usmażyć wszystkie złowione po drodze dorsze. A jest ich tu sporo... 

Przed nami kolejny etap żeglugi wewnętrznymi wodami wybrzeża Norwegii. Płyniemy częściowo pod żaglami, częściowo na silniku w stronę osady Jørpeland. Stąd można wyprawić się na kilkugodzinny trekking na najsłynniejszą chyba skałę świata - czyli Preikestolen. Wystający poza obrys pionowej ściany fiordu półka skalna, z której rozpościera się widok na Lysefiord jest na okładce każdego przewodnika po tym rejonie. Nic w tym dziwnego - widok jest spektakularny i warto podjąć trud, aby się na nią wdrapać. 

Rejs w Norwegii

Po wycieczce płyniemy dalej na południe. Miniemy Stavanger - duże miasto, w którym niekoniecznie mamy po co się zatrzymywać. Chyba, że na krótkie zakupy i spacer. Wypływamy na otwarte morze. Pewnie pierwszy raz w tym rejsie poczujemy długą i łagodną falę z Morza Północnego. Kierujemy się w stronę Egersundu. Do miasteczka wpływa się malowniczym fiordem, a właściwie "fiordzikiem".  Krótki postój na regenerację sił, wycieczkę krajobrazową, dziesiątki pamiątkowych fotek i płyniemy dalej. 

Rejs Norwegia 2020

Ostatnim miejscem w Norwegii, które odwiedzimy, będzie Flekkefjord. Gdy jest to pierwsze miejsce, od którego zaczyna się zwiedzanie Norwegii - robi on ogromne wrażenie. Po Lysefjordzie i wcześniejszych atrakcjach, Flekkefjord jest już tylko miłym akcent na pożegnanie. Ale jeżeli zdecydujemy się na krótką wycieczkę na pobliskie wzgórza, zdjęcia na porcik i rozciągającą się w dole miejscowość wyjdą doskonale. 

Na deser mamy prawdziwie pełnomorski etap rejsu. Przepływamy z Flekkefjordu do Thyboron. Dokładne sprawdzenie prognozy pogody, przygotowanie jachtu, kawa do termosów , żagle w górę i w drogę! Kilkadziesiąt godzin, wiele wacht i mil za rufą minie, zanim dopłyniemy do Danii. Tak, ten rejs doskonałe połączenie żeglarstwa morskiego z turystyką. 

Rejs w Norwegii

Thyboron to spory, rybacki port. Wielu atrakcji tu nie ma, ale wieczór kapitański w lokalnym rybackim barze robi robotę. :)

 

Proszę pamiętać, że przebieg żeglarskiego rejsu morskiego jest w ogromnym stopniu uzależniony od bardzo wielu czynników, w tym od warunków pogodowych, tolerancji warunków morskich przez załogę, kwestii technicznych związanych z jachtem i wielu, wielu innych. Podana trasa jak i opis rejsu jest jedynie naszym planem. Zawsze staramy się go zrealizować w pełni, ale o ostatecznej trasie i przebiegu rejsu decyduje wyłącznie kapitan. 

 

ZBIÓRKA, ROZPOCZĘCIE I ZAKOŃCZENIE REJSU

Rejs rozpoczynamy w Bergen w niedzielę 22.09. Nie ustalamy dokładnej godziny zbiórki, ponieważ załoga przylatuje o różnych godzinach. Czekamy na Was na pokładzie przez cały dzień. Jacht będzie zacumowany w jachtowej części portu, tuż koło słynnego targu rybnego, w Bergen Havn. Z lotniska w Bergen uczestnicy we własnym zakresie i na własny koszt przejeżdżają do centrum Bergen. Z lotniska kursuje bezpośredni tramwaj numer 1 i 2. Czas przejazdu 40 minut, koszt biletu 115 NOK.  

Gdy wszyscy będziemy już w komplecie, kapitan przeprowadzi szkolenie i zaplanuje wypłynięcie z portu.    

Do Thyboron wpłyniemy w sobotę 28.09. W niedzielę wcześnie rano z Polski przyjedzie mikrobus z nową załogą. Uczestnicy kończącego się właśnie rejsu wyjadą w podróż powrotną około godziny 12:00. Do Szczecina na dworzec PKP dotrzemy około godziny 20:30.   

Przejazdy wliczone są w cenę rejsu. 


Dzień wymiany załogi w Bergen i w Thyboron wymaga od wszystkich odrobiny elastyczności i wyrozumiałości. Około godziny 08:00 do mariny przyjedzie nowa załoga. Stara załoga wyruszy w drogę powrotną około 13:00. Zatem przez kilka godzin obie załogi będą razem. Kapitan zadba o odpowiednią organizację tego czasu. Jednak bardzo prosimy o żeglarską współpracę i wyrozumiałość. 

 

Staż i szkolenie

Nasz rejs ma charakter stażowo-szkoleniowy i odbywa się na akwenie pływowym. Oznacza to, że uczestnicy są załogą jachtu, pełnią wachty (również nocne) i odpowiadają za prowadzenie jednostki. To doskonała okazja do intensywnego szkolenia żeglarskiego, zdobywania doświadczenia oraz gromadzenia stażu morskiego. Rejs nie jest jednak kursem na patent. W trakcie rejsu nie prowadzimy wykładów czy zajęć z samodzielnego manewrowania jachtem na silniku. 

Jeżeli jesteś zainteresowany(a) szkoleniem żeglarskim i pogłębianiem swojej wiedzy oraz zdobyciem bezcennego doświadczenia morskiego - to rejs właśnie dla Ciebie. Żegluga na akwenie pływowym o skoku pływu powyżej 1.5 metra to unikalne doświadczenie. W trakcie rejsu zobaczysz jak ważne jest poznanie zjawiska pływów i prądów pływowych. Jak je przewidywać, liczyć, planować i uwzględniać w nawigacji.    

Na zakończenie, kapitan wręczy każdemu uczestnikowi opinię z rejsu morskiego. To dokument potwierdzający nabycie stażu. Powinniśmy wypływać około 70-100 godzin, w zależności od pogody i  intensywności rejsu.  

 

Pyszne wyżywienie

Kubrykowe rejsy są powszechnie znane z doskonałego wyżywienia. Wiemy, jak ważne są dobre posiłki na morzu. Choć w Norwegii nie mamy możliwości dostarczenia na jacht prowiantu przed rejsem (tak jak ma to miejsce na pozostałych naszych rejsach) - o zaprowiantowanie jachtu nie musicie się martwić. Pełne wyżywienie w trakcie rejsu jest wliczone w cenę rejsu. Co biorąc pod uwagę norweskie ceny jest bardzo dobrą wiadomością. :) Zakupy robimy na bieżąco, w trakcie rejsu, w lokalnych sklepach i marketach. Zakupami zarządza kapitan, jednak pomoc załogi np. w przyniesieniu zakupów z pobliskiego sklepu na jacht jest mile widziana. Gwarantujemy, że na jachcie nie zabraknie świeżych wędlin, nabiału, owoców i warzyw. Wedle inwencji wacht kambuzowych kupujemy na bieżąco mięso, ryby lub owoce morza na obiad. W bakistach znajdziecie również napoje bezalkoholowe, słodycze, przekąski i wiele wiele innych produktów. 

Ogromnym urozmaiceniem rejsów norweskich jest możliwość łowienia ryb. Jeżeli tylko macie smykałkę do wędkowania, tutejsze wody są rajem dla wędkarzy. A świeża rybka prosto z fiordu smażona tuż pod wodospadem.... na wielu rejsach tak wyglądała duża część obiadów. 

Dla wegetarian kupujemy specjalne produkty w ramach ich dostępności, aczkolwiek samo przygotowanie posiłków wegetariańskich leży po stronie zainteresowanych. Można oczywiście ładnie uśmiechnąć się do wachty kambuzowej. Nie jesteśmy natomiast w stanie w pełni uwzględnić wymagań diet specjalnych takich jak wegańska czy bezglutenowa. Jeżeli jesteś na takiej diecie, prosimy o kontakt przed rezerwacją rejsu. 

Jako ciekawostkę powiemy, że na jachcie jest też automat do wypieku chleba. Wystarczy wrzucić do niego w odpowiednich proporcjach składniki, włączyć, poczekać 3 godziny i wyjąć pachnący bochenek gorącego chleba. :)

 

REJS W FORMULE ALL INCLUSIVE

Jeżeli zastanawiasz na czym polega rejs w formule All Inclusive - już wyjaśniamy. My bierzemy na siebie całość organizacji rejsu, a Ty skupiasz się na czerpaniu radości z żeglowania. :)

To my zapewniamy kasę jachtową i organizujemy zakupy prowiantu w trakcie całego rejsu. Dbamy o świeżą pościel i sprzątanie jachtu po rejsie. Kapitan opłaca postoje jachtu w porcie, paliwo, gaz, wodę i inne niezbędne koszty. Jeśli w trakcie rejsu zabraknie pieczywa, owoców czy innych produktów - dokupimy je w najbliższym porcie. I co najważniejsze - to wszystko wliczone jest w cenę rejsu! 

Nie zaskoczymy Cię składką do kasy jachtowej; zrzutką na paliwo - bo mało wiało; dopłatą - ponieważ marina była za droga. Nie pobieramy też od uczestników kaucji za jacht. 

Nasi uczestnicy bardzo doceniają wygodę takiego rozwiązania.
 

Kapitan


Paweł
Krawczyk

  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:
  • Wiek: 52 lat
  • Stopień: Kapitan jachtowy PZŻ
  • Staż morski: 15.000 Mm
  • Doświadczenie:
  • Szkolenie:
  • Rozrywka:

Paweł dołączył do załogi Kubryka w 2022. Bardzo się cieszymy, że jest w naszym zespole, ponieważ to doskonały skipper z ogromnym doświadczeniem i osobowością sprawiającą, że każdy wraca z morza zachwycony i zmotywowany. Załogi cenią Pawła za spokój, opanowanie, poczucie bezpieczeństwa i umiejętność przekazywania wiedzy. 

Tak o Pawle piszą jego załoganci:  

"Paweł Krawczyk - siła spokoju i pewność prowadzenia jachtu, czuliśmy się bardzo bezpiecznie. Zżyliśmy się z nim wszyscy". Gosia Mikulska


"To właśnie ten czas na pokładzie i w marinach z kapitanem i załogą sprawił, że będę kontynuować naukę żeglowania po morzach, a nawet oceanach.  Chętnie wybiorę się na następny rejs z kapitanem Pawłem Krawczykiem, a w zasadzie to będę poszukiwał rejsów pod jego dowodzeniem. Jestem pod wielkim wrażeniem jego profesjonalizmu i jego doświadczeń. Prezentował je w mowie i w praktyce o każdej porze. Niezależnie od warunków pogodowych czułem się absolutnie bezpiecznie i komfortowo. Jego pełna kontrola i czujność sprawiała, że raczej każdy z załogi czuł się spokojny w każdym momencie, czy to na lądzie, czy na morzu.  Mówiąc raczej, mam na myśli fakt, że tylko z jedną osobą z załogi nie rozmawiałem na ten temat. Był bardzo pomocny podczas nauki i zadawania pytań.  Odpowiadał i tłumaczył bardzo przejrzyście i zrozumiale nie powodując przy tym żadnego dyskomfortu. Nie czułem się nigdy, że robię coś źle, ponieważ szybko przez kapitana zostało dostrzeżone i skorygowane co sprawiało, że zdobywałem determinację do kontynuacji nauki, a chęci przychodziły same z uśmiechem na twarzy. Zwrócę jeszcze uwagę na fakt, że załoga nie była zupełnie podzielona, co jest definitywnie zasługą kapitana. Załogi świetnie współpracowały, co sprawiało, że atmosfera była niepowtarzalna w pozytywnym tego słowa znaczeniu. Każdy dzień to przyjemność wykonywania obowiązków pod dowodzeniem Kapitana Pawła Krawczyka" Grzegorz Kobyliński

"Kapitan bardzo cierpliwy i wyrozumiały, zawsze wprowadzał spokojną, bezstresową atmosferę. Bardzo chętnie popłynęłabym z nimna następny rejs."  Olga Bystrzycka

"Kapitan zasługuje na ogromną pochwałę. Godny zaufania, tworzący świetną atmosferę w załodze, opanowany. Sama przyjemność żeglować z Pawłem". Agata Ficek

"Paweł Krawczyk wywiązał się z roli kapitana myślę lepiej niż bardzo dobrze. Opanowany i spokojny w każdej sytuacji. Nie ukrywam, że nie mieliśmy sytuacji niebezpiecznych lub w jakikolwiek sposób krytycznych - może właśnie dzięki osobie kapitana, ale w trakcie pływania i manewrów portowych było naprawdę gładko i przyjemnie. Dobre podejście do grupy i łagodzenie wszelkich sytuacji spornych. Pozostawiał nam dużo możliwości do samodzielnej pracy z żaglami i za sterem, poprawiając nas dopiero gdy zaczynaliśmy "polepszać" dobre :)"  Sławomir Michalak

"Paweł Krawczyk jako instruktor i kapitan - oceniam bardzo dobrze , to naprawdę duży atut tego kursu . Jeżeli będzie kiedyś możliwość płynąć z nim ponownie to myślę, że będę się starał uczestniczyć." Andrzej Kuc


O sobie

Moja przygoda z żeglarstwem zaczęła się na Mazurach, zaszczepił mi to ojciec jak miałem 10 lat, pływaliśmy razem na drewnianej żaglówce, którą mamy zresztą do dzisiaj.

Od tego czasu właściwie nie było sezonu żebym nie był na wodzie. Żeglarza robiłem na klasycznym mazurskim obozie stacjonarnym.

W wieku 17 lat pływałem już po zatoce Gdańskiej. Od 2007 roku coraz częściej zdarzało mi się pływać w rejsach morskich, także na żaglowcach Chopin , Pogoria, Zjawa, Bonawentura, warty odnotowania był także rejs Mestwinem.

Wreszcie przepłynąłem także Atlantyk z Karaibów do Gdańska na trimaranie.

Wychowałem się w leśniczówce, sporo czasu w życiu zajmowałem się księgowością, ale to nie był trafiony wybór, zdecydowanie lepiej czuję się żeglując.

Pływanie po morzu i odwiedzanie nowych portów to niezapomniane przeżycie, ale może jednym z najważniejszych elementów są tu ludzie z którymi się to robi, a na morzu przeważnie są fajni. Myślę, że potrafię delektować się morzem, ale mam do niego olbrzymi respekt i zawsze staram się starannie przygotować do spotkania z nim.

Ale uwielbiam wracać na ląd, wspaniałe jest chodzenie po górach, czy błąkanie się po zabytkach historii. Miło też wracać do przytulnego mieszkanka  na Mokotowie i posłuchać wrzasku sześciu papug.

Jacht

Bavaria Cruiser 46 (2020) - Cara

Nazwa: Cara
Typ: Bavaria Cruiser 46
Rocznik: 2020
Długość: 14.24 m
Szerokość: 4.35 m
Ilość kabin: 4
Ilość WC: 3
Zanurzenie: 2.10 m
Żagle: 122 m²
Silnik: 55 KM

Jeżeli chodzi o nasze jachty, to nie chodzimy na skróty. Nie uznajemy kompromisów. I oferujemy Wam to co najlepsze. W tym roku po Morzu Bałtyckim żeglujemy na jachcie Bavaria Cruiser 46 z rocznika 2020. Jacht jeszcze pachnie nowością! Ten jacht został wyróżniony prestiżową nagrodą "European Yacht of the Year" i wcale nas to nie dziwi. 

Nasza "bawarka" jest duża. 14 i pół metra długości daje masę miejsca pod pokładem i zapewnia doskonałe właściwości nautyczne. Dwie płetwy sterowe zapewniają doskonałe trzymanie kursu w przechyle. Nowoczesne rozwiązania zarówno na pokładzie jak i pod nim dają załodze bezpieczeństwo, komfort i niezwykłe żeglarskie emocje.  

Cztery dwuosobowe kabiny, trzy łazienki, przestronna i bardzo jasna messa, kambuz z dwiema lodówkami - to wszystko przemyślane i zaplanowane tak, aby zapewniać wygodę, funkcjonalność i komfort. Zapraszamy na pokład!  

 
Rejsy po Północnym

Wnętrze jachtu Bavaria Cruiser 46 jest zaprojektowane dla wygodnego ugoszczenia 9 osób załogi. Pod pokładem znajdują się cztery dwuosobowe kabiny, każda z płaskim łóżkiem. W kabinach są kołdry, poduszki i świeża pościel. Jacht ma cztery łazienki. W dwóch rufowych znajduje się toaleta z prysznicem. Na dziobie umieszczone są osobno toaleta na prawej burcie i prysznic na lewej burcie.  

Rejsy po Morzu Północnym


Mesa (salon) wyróżnia się przestronnością i dużą ilością światła słonecznego wpadającego przez liczne okienka. Ciekawym rozwiązaniem są rozkładane dodatkowe siedzenia przy stole, tak aby pomieścić wygodnie naraz całą załogę. Kambuz (czyli kuchnia) przypomina tą domową. Długi i szeroki kamienny blat w kształcie litery L pozwoli przygotować nawet najbardziej wymyślne posiłki. Do dyspozycji jest kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki (jedna otwierana od góry, a druga domowa). 

 Rejsy po Północnym


Na jachcie ukryta jest cała masa schowków, szafek, bakist, które pomieszczą nie tylko rzeczy  osobiste, ale i prowiant na cały rejs. 


Rejsy pływowe

Rejs w Chorwacji - wnętrze jachtu
 
 
 
 

 

Wyposażenie

  • Wyposażenie nawigacyjne: GPS w kokpicie z mapami elektronicznymi, aktualne mapy morskie, locje i przewodniki żeglarskie, autopilot, log, sonda, wiatromierz, radio VHF z DSC
  • Wyposażenie bezpieczeństwa: radiopława satelitarna EPIRB, radio VHF z DSC, automatyczna tratwa ratunkowa, ręczne radio VHF, automatyczne kamizelki ratunkowe z szelkami, zestaw pirotechniki, apteczka pierwszej pomocy
  • Wyposażenie hotelowe: kuchenka gazowa z piekarnikiem, dwie lodówki, dwie toalety morskie, dwa prysznice z ciepłą wodą, ogrzewanie, radio z USB, świeża pościel, sztormiaki Tribord 500 (M do XL)

Przelot do Bergen


Przeloty do Bergen i z Alesund nie są wliczone w cenę rejsu i uczestnicy odbywają podróż we własnym zakresie i na własny koszt. Jednakże z przyejmnością zpomożemy w rezerwacji biletu i organizacji podróż. W tej sprawie prosimy o kontakt przed rezerwacją. 

Bezpośrednie loty z Polski do Bergen
niedziela      Gdańsk - Bergen       WizzAir       20:25-22:20
niedziela      Gdańsk - Kraków       Norwegian  09:00-11:20
sobota         Gdańsk - Bergen       WizzAir       20:25-22:20
sobota         Katowice - Bergen     WizzAir       14:25-16:45
sobota         Szczecin - Bergen      WizzAir       11:45-13:30

Do Norwegii można również polecieć z innych lotnisk w Polsce z wygodną przesiadką. Możliwych połączeń jest dużo, a ceny biletów atrakcyjne. 

Rejs morski w pierwszej klasie


Jeżeli komfort i wygoda żeglowania są dla Ciebie ważne, docenisz ten rejs. Płyniemy na nowym jachcie z rocznika 2020. A ponadto ograniczamy liczbę uczestników do 8 osób. Czyli wszyscy śpią w dwuosobowych kabinach. Tylko skipper śpi w mesie. Bo wiemy, że wygoda w trakcie rejsu też jest ważna.

Nasz rejs nie jest najtańszy. Na pewno w sieci znajdziesz tańsze propozycje. Ale my chcemy Ci zagwarantować zupełnie nowy jacht, doskonałą organizację i profesjonalnego kapitana. I z doświadczenia wiemy, że warto za taką jakość zapłacić uczciwą cenę. 

 

Cena All Inclusive - dla Twojej wygody


 

Cena w formule All Inclusive zawiera wszystkie koszty rejsu: jedno miejsce na jachcie w dwuosobowej kabinie z płaskim łóżkiem, produkty na pełne i smaczne wyżywienie, napoje bezalkoholowe, opłaty portowe, paliwo i gaz, świeżą pościel, sprzątanie końcowe jachtu, możliwość korzystania ze sztormiaków Tribord 500 (rozmiary M do XL), minimalne ubezpieczenie KL 10.000 EUR i NNW 10.000 zł. Zalecamy wykupienie pakietu Premium! 
Bilet do Bergen nie jest wliczony w cenę rejsu. Z przyjemnością pomożemy w rezerwacji biletu i organizacji przelotu.
Nie stosujemy składek do kasy jachtowej, zrzutek na pokładzie, dopłat czy kaucji. Gwarantujemy niezmienność ceny rejsu. 
Gwarantujemy, że rejs odbędzie się niezależnie od liczby zgłoszonych uczestników.  
Promocja: rezerwuj pierwszy i płać mniej! Pierwsze trzy miejsca na rejsie oferujemy w obniżonej cenie. Warto rezerwować rejs jak najszybciej.

 

Informacje praktyczne


Jeżeli dopiero rozpoczynasz przygodę z żeglarstwem morskim, z pewnością przed rejsem kłębi Ci się w głowie masę pytań. Na sporo z nich staramy się odpowiedzieć w sekcji Pytania i odpowiedzi. Jeżeli zastanawiasz się jak spakować się na rejs morski - zajrzyj do naszego poradnika Jak spakować się na rejs? A może nie wiesz jak taka impreza na morzu wygląda i czy to na pewno coś dla Ciebie? Służymy odpowiedzią!

Zawsze z przyjemnością porozmawiamy o naszych rejsach. Podpowiemy, doradzimy, dobierzemy najlepszą imprezę dostosowaną do Twoich oczekiwań. Napisz lub zadzwoń do nas! Chętnie pomożemy. 

 

rezerwuj
sprawdź szczegóły płatności